کد خبر: ۱۶۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان ممسنی:

بیکاری و فساد دستاورد دولت غرب‌گرا بود

فرماندار شهرستان ممسنی گفت: بیکاری، فساد، تعطیلی بخشی از واحدهای تولیدی، از رونق افتادن کشاورزی، مشکلات آبخیزداری، چاپ اسکناس بدون پشتوانه، افزایش تورمی که موجب افزایش گرانی شد از جمله خسارت‌های دولت غرب‌گرا بود که به کشور وارد شد و قدرت مردم کم و سفره آنها کوچک‌تر شد.

عبدالکریم انصاری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، گفت: آنچه سرنوشت یک جامعه را تضمین و تأمین می‌کند انتخابات است و در صورت عدم حضور در انتخابات پایه و اساس نظام سست می‌شود، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی و انگیزه ملت ایران را نشان می‌دهد و با عدم توجه به نظر بیگانگان در شرکت‌نکردن در انتخابات، مردم با شرکت خود اقتدار، امنیت و سلامت نظام جمهوری اسلامی را تضمین می‌کنند. 


وی افزود: فرد اصلح باید از صفات دلسوز، مردمی، عدم توجه به مال بیت‌المال، عدم توجه و وابستگی به بیگانگان، پایبند به مشکلات جوانان و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، رفاه یکسان بین عموم مردم جامعه و استفاده از صنایع و منابع طبیعی و الهی داخلی برخوردار باشد.


انصاری تصریح کرد: شهید جمهور دیپلماسی را به دیپلماسی میدانی تبدیل کرد. رئیس‌جمهور آینده همانند شهید جمهور باید دارای ویژگی‌هایی همچون دلسوز، مردمی، صبور، ولایت‌مدار، حضور فعال جهادی، خستگی‌ناپذیر باشد و ادامه‌دهنده راه او باشد و به منابع داخلی اکتفا نماید.


فرماندار شهرستان ممسنی تأکید کرد: بیکاری، فساد، تعطیلی بخشی از واحدهای تولیدی، از رونق افتادن کشاورزی، مشکلات آبخیزداری، چاپ اسکناس بدون پشتوانه، افزایش تورمی که موجب افزایش گرانی شد از جمله خسارت‌های دولت غرب‌گرا بود که به کشور وارد شد و قدرت مردم کم و سفره آنها کوچک‌تر شد.


وی افزود: مشروعیت یک نظام به حضور مردم آن در صحنه‌های مختلف است که و با افزایش توقع جهانیان نسبت به کشور ما با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی برای سرنوشت خود تصمیم بگیریم.


انصاری در پایان یادآور شد: عدالت مهم است. در دولت شهید جمهور عدالت و مساوات حرف اول را می‌زد. پس با حضور پر شور پای صندوق‌های رأی با رأی‌دادن به نامزدی که عدالت بین عموم اولیت برنامه ریاست آن باشد آینده خورد را رقم بزنیم.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان