کد خبر: ۱۶۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: 

ایجاد موج نارضایتی با پرداخت عملکردی حقوق کارمندان

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مطرح شدن این مباحث موج نارضایتی کارمندان را در پی داشته و برخی با تصور و تلقی این موضوع که به گذشته برمی‌گردند و پس از سال‌ها کار به نیروهای حجیمی و نیروهای قراردادی کار معین تبدیل می‌شوند، یک نگرانی ذهنی و تشویش خاطر را در جامعه کارمندی ایجاد کرده است.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: دررابطه‌با این ایدهٔ پرداخت عملکردی حقوق کارمندان که از سوی آقای پزشکیان، دیشب در مناظره مطرح شد؛ بسیاری از فعالیت‌ها را نمی‌توان با این ایده پیش برد و عملاً این نوع طرز فکر صورت اجرایی ندارد.

وی در ادامه گفت: در برخی از مشاغل مانند پزشکی که تعداد مراجعه‌کننده مشخص است، شاید بتوان دستمزد و حقوق را طبق عملکرد سنجید؛ اما این شاخص مناسبی برای پرداخت حق‌الزحمه در تمامی مشاغل نیست؛ زیرا قریب به‌اتفاق مشاغل شاخصی برای حجم فعالیت آنها نمی‌توان تعریف کرد.

قادری از بعد اجتماعی این رویکرد یادآور شد: حتی مطرح کردن چنین مباحثی بسیاری از کارمندان را نگران می‌کند و باعث ایجاد یک نااطمینانی در سیستم اداری ایجاد شود.

 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مطرح شدن این مباحث موج نارضایتی کارمندان را در پی داشته و برخی با تصور و تلقی این موضوع که به گذشته برمی‌گردند و پس از سال‌ها کار به نیروهای حجیمی و نیروهای قراردادی کار معین تبدیل می‌شوند، یک نگرانی ذهنی و تشویش خاطر را در جامعه کارمندی ایجاد کرده است.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان