کد خبر: ۱۶۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۱۴ تير ۱۴۰۳
وصیت نامه شهيد ابراهيم صفاحيان

دوستانم راه مرا ادامه دهند

از پدر و مادرم می‌خواهم اگر شهادت نصیب این جانب شد، صبر و حوصله پیشه کنند و از خود ضعف و سستی نشان ندهند؛ از خواهرم می‌خواهم که باحجاب اسلامی مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزند همچنین از دوستانم می‌خواهم که راه مرا ادامه داده ،سنگر مسجد و مدرسه را پر کنند تاچشم منافقان کور شود.

   به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه» به نقل از شاهد نیوز ابراهیم صفاحیان در سال ۱۳۵۰ در یکی از خانواده‌های مومن و بی‌آلایش روستاهای فسا، به نام صحرا رود از توابع شهرستان شیراز دیده به جهان گشود و تحصیلات خود را تا کلاس پنجم ابتدایی ادامه داد و ازآنجائی‌که از همان کودکی نسبت به اسلام و مسائل اسلامی علاقه خاصی داشت و با این عقیده که به فرموده امام امت «امروز مسئله اصلی جنگ است و جنگ در راس همه امور قرار دارد»؛ موقتاً تحصیل را رها نموده و با حضور در مسجد و پایگاه مقاومت محل و شرکت در دعاها و نمازهای جمعه و جماعات، مقدمات حضور خود در جبهه را فراهم نمود.

پس از گذراندن مراحل آموزش، برای نخستین‌بار در فروردین‌ماه سال ۶۵ از طریق بسیج در منطقه جنوب به مدت چهار ماه و نیم به مصاف با مزدوران بعثی پرداخت و متعاقب آن در شهریورماه همان سال در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به یاری دیگر رزمندگان اسلام شتافت.

  وی سرانجام در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۴ در منطقه عملیاتی شلمچه درحالی‌که خط‌شکن عملیات بود، به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

 

انتهای خبر/


 متن وصیت‌نامه


 بسم‌الله الرحمن الرحیم


 با درود و سلام بر امام‌زمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با درود بر رزمندگان ایثارگر و با سلام بر شهدای عزیز که با نثار خون خویش درخت اسلام محمدی (ص) را آبیاری کردند.


 از پدر و مادر خودم می‌خواهم اگر شهادت نصیب این جانب شد، صبر و حوصله پیشه کنند و از خود ضعف و سستی نشان ندهندهمچنین از خواهرم می‌خواهم که باحجاب اسلامی مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزند، از همسایگان و دوستانم می‌خواهم که با یکدیگر خوب و مهربان باشند همچنین از دوستانم می‌خواهم که راه مرا ادامه داده و سنگر مسجد و مدرسه را پر کنند تاچشم منافقان کور شود.


 من به‌خاطر ندای امام که فرمودند: «نگذارید دشمن در جبهه‌ها آرامش پیدا کند و هر کس که می‌تواند به جبهه برود، باید به جبهه برود»؛ به جبهه آمدم تا از حریم اسلام و انقلاب دفاع کنم.


 هر جا که پدر و مادرم صلاح دیدند مرا به خاک بسپارید. امام را دعا کنید و سخنان ایشان را آویزه گوش خود نماید.

نظرات بینندگان