کد خبر: ۱۶۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۴ تير ۱۴۰۳
عضو هیأت علمی اندیشکده انقلاب کبیر در گفتگو با شیرازه مطرح کرد: 

انتخاب اصلح گامی در مسیر شهید رئیسی

عضو هیأت علمی اندیشکده انقلاب کبیر گفت: منتخب مردم باید به امتداد دولت شهید رئیسی کمک کرده و اجازه ندهد بار دیگر وزیر خارجه یک ملت رشید، در مقابل امرای عرب زانوی ذلت و حقارت بر خاک بساید.

ناصر جوکار در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، در خصوص مشارکت در انتخابات پیش‌رو گفت: مشارکت حداکثری  بسیار حائز اهمیت است و امروز اردوگاه جبهه انقلاب دقیقاً به موازات شرایطی که به وجود آمده در مقابل اردوگاه جبهه فکر و استکبار قرار گرفته و نبرد سختی در راه است، پس این مشارکت حداکثری می‌تواند اردوگاه جبهه انقلاب را توسعه داده و ظرفیت سازی کند.


وی با تاکید بر اینکه همواره چنین بوده که هر گاه در شناخت ناتوان بوده‌ایم نگاه کرده‌ایم که اردوگاه دشمن کدام نقطه را هدف آماج حملات خویش قرار داده، افزود: در خصوص انتخاب اصلح نیز مردم باید نگاه کنند و ببینند که  توپخانه دشمن و شبکه‌های معاند کجا را هدف قرار داده‌اند، بر عکس آن عمل کنند.


 عضو هیأت علمی اندیشکده انقلاب کبیر و استاد دانشگاه شیراز در ادامه با بیان اینکه، امروز، دشمن بر محور عدم مشارکت تاکید بسیار داشته و در گام بعد تقویت جبهه سازش و تساهل با غرب را مد نظر دارد، اظهار کرد: در زمینه مشارکت حداکثری،  باید کاری کنیم که دشمنانی که امروز نظاره گر این انتخاب هستند نا امید شوند و بدانند که ملت ما همواره در صحنه حضور دارند.


این کارشناس مسائل سیاسی به این نکته نیز اشاره کرد که در گام دوم، کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، باید گوش و چشمشان به فرامین مقام معظم رهبری باشد و ببینند که ایشان چه شاخصه‌هایی را برای یک انتخاب اصلح در نظر دارند.


مبارزه با فساد، ساده‌زیستی، پاک‌دستی و  ولایت‌پذیری از شاخصه‌های مهم کاندیدای اصلح 
جوکار مبارزه با فساد، ساده‌زیستی، پاک‌دستی، ولایت‌پذیری، اراسته به اخلاق اسلامی، شجاع و شرافتمند بودن و شناخت درست و دقیق مفهوم سیاست، را از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب اصلح برشمرد و گفت: چنین شخصی می‌بایست در حوزه سیاست خارجی و ارتباط با دیگر کشورها نیز کار کرده باشد تا بازیچه دست جریان‌های انتزاعی و غرب‌گرا نشود، همچنین افراد معلوم‌الحال  را در اطراف خود جمع نکند، از اشرافی‌گری و افرادی که دیدگاه اشرافی‌گری دارند پرهیز کند.


منتخب مردم باید به امتداد دولت شهید رئیسی کمک کند
این استاد دانشگاه فرهنگیان فارس، با اشاره به اینکه در چنین شرایطی باید کسی را انتخاب کنیم که علاوه بر مباحث مهم اقتصادی و معیشتی و مشکلات جامعه و مردم کشورمان، نگاه ویژه‌تری به کودکان و ستمدیدگان غزه داشته و پای کار این انقلاب باشد، افزود: منتخب مردم باید به امتداد دولت شهید رئیسی کمک کرده و اجازه ندهد بار دیگر وزیر خارجه یک ملت رشید، در مقابل امرای عرب زانوی ذلت و حقارت بر خاک بساید. باید به داد جامعه کارگری رسیده و اجازه ندهند چهار سال دیگر روزی یک یا چند شرکت بدلیل سو مدیریت به خاک سیاه بنشیند. 


وی با بیان اینکه درخت را از روی میوه آن باید شناخت نه از روی توصیف، تصریح کرد: درختی که سالهای سال بی‌ثمر بوده هرگز گلابی نخواهد داد. یکبار دیگر گلابی برجام فریبمان ندهد و اجازه ندهیم تفکری که ۸ سال زلف مملکت را گره زد به پنج بعلاوه یک و در نهایت هیچ کسی نفهمید که حاصل جمع پنج بعلاوه یک چند شد، بار دیگر  ظهور کند. 


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان