کد خبر: ۱۶۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۱۵ تير ۱۴۰۳
 امام‌جمعه قیروکارزین مطرح کرد: 

مشارکت بالا در انتخابات تجمیع اراده ملت

 امام‌جمعه قیروکارزین گفت: انتخابات مظهر اراده مردم در تعیین نوع سرنوشت و نوع مدیریت کشور است، لذا باید انتظار از همه مردم انتخابات پرشور باشد، و مردم هم باید به این نکته توجه کنند که کشور اقتدار بیشتر و عزت بیشتری خواهد داشت.

امام‌جمعه قیروکارزین در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: هرچقدر مشارکت بالا باشد عزت و اقتدار کشور بیشتر خواهد بود، در حقیقت مشارکت بالا در انتخابات یعنی جمع‌شدن اراده مردم در کنار هم قدرت مردم در کنار هم هرچه قدر رئیس‌ جمهور با رأی بالاتری انتخاب شود در مجامع و سطح بین‌المللی هم اقتدار بیشتری دارد.

 

کشورهای مختلف نسبت به این رئیس‌ جمهور که یک قدرت مردمی دارد جایگاهش را بالاتر خواهند دید در حقیقت انتخابات مظهر اراده مردم در تعیین نوع سرنوشت و در تعیین نوع مدیریت کشور است، لذا باید انتظار از همه مردم انتخابات پرشور باشد، و مردم هم باید به این نکته توجه کنند که کشور اقتدار بیشتر و عزت بیشتری خواهد داشت.


 وی افزود: انتخاب اصلح یک اصل مهم است، چرا که به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات محدود به یک روز است؛ اما اثرگذاری این انتخاب ما در یک دوران چهارساله بلکه بگوییم به دهه‌های آینده هم برخواهد گشت، تأثیر انتخاب ما ممکن چهل سال پنجاه سال را هم مورد تأثیر خودش قرار بدهد.
امام‌جمعه قیروکارزین در پایان اظهار کرد: رئیس‌جمهور باید راست‌گو باشد صادق باشد با مردم باشد خودش را خدمتگزار مردم بداند، برای خدمت آمده باشد، شب و روز نشناسد، باید روحیه جهادی داشته باشد، و همانند شهید رئیسی باشد.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان