کد خبر: ۱۶۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۹ - ۱۶ تير ۱۴۰۳
رئیس ستاد انتخابات فارس خبر داد: 

انتخابات سالم در استان فارس 

رئیس ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری در این استان خبر داد و گفت: انتخابات در استان سالم و بدون هیچ مشکلی برگزار شد و هیچ مسئله امنیتی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، اسماعیل قزل سفلی بیان کرد: اینکه بیش از ۹۴ هزار نفر در ۴ بخش نظارت، اجرا، بازدید و امنیت در برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان فارس فعالیت داشتند.

وی افزود: این افراد از ساعت ۴ صبح روز جمعه، ۱۵ تیرماه کار خود را آغاز شده و ۶ صبح در شعب حاضر شده و طبق قانون انتخابات از ساعت ۸ صبح شروع به رأی‌گیری از مردم کردند.


رئیس ستاد انتخابات فارس ضمن تشکر از عوامل اجرایی و امنیتی در استان فارس اظهار کرد: انتخابات استان فارس با آرامش و سلامت برگزار شد و هیچ مسئله امنیتی نداشتیم. 


وی تأکید کرد: مجموعه‌های مخابرات، برق، آب و گاز و... هم تلاش کردند تا دستگاه‌های احراز هویت ما به‌صورت برخط پایدار بماند و در طول برگزاری انتخابات صددرصد ارتباطات برخط بود و هیچ مشکلی ایجاد نشد. 


قزل سفلی با اشاره به تجمیع شمارش آرا اشاره کرد و گفت: پس از شمارش و تجمیع آرا، صورت‌جلسه هیئت اجرایی و هیئت تنظیم می‌شود. 


رئیس ستاد انتخابات فارس ادامه داد: میزان مشارکت در دور دوم نسبت به مرحله اول افزایش بسیار چشمگیری داشت و از حدنصاب انتخابات ۱۴۰۰ هم عبور کرد. 
این مقام مسئول در ادامه گفت: امروز مردم تمام نقاط استان فارس حماسه دیگری آفریدند مشارکت بیشتر زمانی معنا و مفهوم پیدا می‌کند که در مقاطع بین‌المللی رئیس‌جمهور منتخب حضور پیدا می‌کند و لذا هرچه رئیس‌جمهور دارای پشتوانه مردمی بیشتری باشد، حرف بیشتری در مجامع جهانی خواهد داشت. 


این مقام مسئول از زحمات کلیه دست‌اندرکاران انتخابات قدردانی کرد و گفت: اعضای هیئت نظارت، شورای نگهبان، فرمانداران، بخشداران، کارشناسان فناوری، اعضای ستاد انتخابات و همچنین دست‌اندرکاران برقراری امنیت اعم از نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج همه پای کار بودند تا کیفیت و سلامت انتخابات تضمین شود. 
وی در پایان ضمن تشکر از حضور حداکثری اقشار مختلف استان فارس در انتخابات اظهار کرد: مردم استان فارس برای حضور پر شور خود همت ویژه گماشتند و قطعاً خیر و برکت حضور امروز در آینده ایران اسلامی مؤثر خواهد بود.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان