کد خبر: ۱۶۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۰ تير ۱۴۰۳
 رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شیراز خبر داد: 

کشف سلاح و لاشه شکار غیرمجاز در شیراز

 رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شیراز گفت: طی ۱۰ روز گذشته ۵ قبضه اسلحه ساچمه زنی و لاشه یک قطعه کبوتر وحشی همچنین ۷۵۰ متر تور ماهیگیری راه‌بند غیرمجاز و تعداد ۱۰۰ قطعه ماهی به همراه لاشه یک رأس قوچ وحشی از متخلفین شکار و صید در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار گروه پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، کامران اسلاملو با بیان اینکه این عملیات توسط یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان شیراز و ماله گاله و هفت برم انجام شده است از تلاش محیط‌بانان و اعضای یگان حفاظت و همه کسانی که دغدغه حفظ محیط‌زیست دارند تقدیر کرد.

وی از شکارچیان خواست تا سلاح بر زمین بگذارند و با محیط‌زیست مهربان باشند و تأکید کرد: شکارچیان غیرمجاز از جمله آفت‌های حیات‌وحش به شمار می‌روند که زیست‌بوم را با خطر جدی روبرو ساخته و لطمه‌های جبران‌ناپذیری بر پیکره این حوزه وارد کرده‌اند.

 رئیس اداره حفاظت محیط‌‌زیست شهرستان شیراز، اظهار داشت: کسانی که بخواهند تخلفات زیست‌ محیطی انجام دهند برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد. وی ضمن قدردانی از دادستان محترم عمومی و انقلاب استان جناب آقای دکتر بحرینی از آرا قضات ویژه محیط زیستی در برخورد با متخلفین تشکر و قدردانی کرد، و از همشهریان خواست هرگونه تخلفات و آلودگی‌های زیست‌ محیطی را در هر ساعت از شبانه‌روز به اداره حفاظت محیط‌‌زیست اطلاع دهند.

انتهای خبر/

منبع: فارس
برچسب ها: اسلحه ، شکار ، غیرمجاز
نظرات بینندگان