کد خبر: ۱۶۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۲۱ تير ۱۴۰۳
دبیر برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در استان فارس گفت:

استان فارس آماده برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی

دبیر برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در استان فارس گفت: همایش شیرخوارگان حسینی صبح فردا جمعه ۲۲ تیر، هم‌زمان با سراسر کشور در استان فارس برگزار می‌شود.

شاهرخ صبوری در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، امروز پنج‌شنبه درباره جزئیات برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در استان فارس گفت: این همایش فردا جمعه بیست و دوم تیر و هم‌زمان با ۶ محرم از ساعت ۸ صبح در حسینیه‌ها، مصلی ها، حرم امامزادگان در نقاط مختلف استان فارس آغاز می‌شود.

وی افزود: در شیراز هم این مراسم در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ علیه‌السلام برگزار خواهد شد. دبیر برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی فارس با بیان اینکه ۱۵۰ هزار دست لباس شیرخوارگان حسینی در شیراز تهیه و بسته‌بندی شده است.

 دبیر برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در استان فارس افزود: ۳۰ درصد از این لباس‌ها صبح جمعه قبل از این همایش در ورودی حرم مطهر امین ولایت بین مادران شیرخوارگان به صورت رایگان توزیع می‌شود.

صبوری اعلام کرد: لباس شیرخوارگان علاوه بر توزیع در شهرستان‌های استان فارس به استان‌های هم جوار و کشورهای عراق، عمان و پاکستان هم ارسال شده است. گفتنی است، نخستین جمعه محرم به عنوان روز جهانی حضرت علی‌اصغر علیه‌السلام نام‌گذاری شده است.

انتهای خبر/

منبع: فارس
برچسب ها: فارس ، شیراز ، شیرخوارگان
نظرات بینندگان