کد خبر: ۱۶۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۳ تير ۱۴۰۳
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس:

تیغ عدالت بر گلوی گروگان‌گیران معیشت مردم می‌نشیند

 در پی انتشار مطالبی پیرامون جلوگیری از برگشت بیت‌المال در پرونده « بابک زنجانی» و «هلدینگ سورینت» توسط برخی از مسئولان «دولت یازدهم و دوازدهم» شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در پی انتشار مطالبی پیرامون جلوگیری از برگشت بیت‌المال در پرونده «بابک زنجانی» و «هلدینگ سورینت» توسط برخی از مسئولان «دولت یازدهم و دوازدهم» شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس بیانیه‌ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است: 
رهبر معظم انقلاب: «دشمنان عامل دارند؛ اینکه قابل‌انکار نیست. ملّت، ملّت بزرگی است، ملّت خوبی است؛ اما در درون ملّت آدم‌های غریب‌پرست، سست‌عنصر، مادّی و فریب‌بخور هستند.» ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه
مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور دولت چهاردهم
 
سلام‌علیکم
با عرض تسلیت و تعزیت ایام شهادت سیدالشهدا علیه‌السلام و اصحاب باوفایش، در روزهای اخیر مطالبی پیرامون جلوگیری از برگشت بیت‌المال در پرونده «بابک زنجانی» و «هلدینگ سورینت» توسط برخی از مسئولان «دولت یازدهم و دوازدهم» در سطح فضای مجازی منتشر گردید. در صورت صحت موارد ادعا شده، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس به جهت دغدغه‌مندی نسبت به بحث عدالت و معیشت مردم بر خود لازم می‌داند مواردی را متذکر شود.
 
رئیس قوه قضائیه!
 
• از ویژگی‌های برتر حکومت اسلامی آن است که تیغ برّان عدالتش در برابر هر شخص و مقامی کند نمی‌شود. حال که شائبه به گروگان گرفتن معیشت مردم توسط اشخاصی در راستای توافق با دولت متخاصم و منفعت سیاسی خود ایجاد شده و مانع برگشت بیت‌المال مسلمین شده‌اند، ورود دستگاه عدلیه می‌تواند با اجرای عدالت و هزینه‌سازی از حقوق عامه مردم دفاع نماید.

 • همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند محافظه‌کاری قتلگاه انقلاب است، آیا عدم برخورد قوه قضائیه با کسانی که سفره مردم را روزبه‌روز کوچک کرده‌اند، این معنا را به اذهان عمومی متبادر نمی‌نماید که آنان رجال مورد توثیق نظام اسلامی‌اند؟ لذا حیات سیاسی آنان باعث ضربه به اعتبار و پایگاه اجتماعی نظام اسلامی می‌شود.

 • آیا مایه ذلت و خواری نخواهد بود که در عرصه بین‌الملل، مسئولین رسمی دولت وقت چنان کارسازی نمایند که حقوق ملت برگشت داده نشود و تلاش طرف خارجی برای تحویل سرمایه این ملت از اقبال مسئولین وقت برای تحویل‌گرفتن آن بیشتر باشد؟!
 
 رئیس‌جمهور دولت چهاردهم!

 • ضمن تبریک انتخاب جنابعالی به‌عنوان رئیس دولت چهاردهم و آرزوی توفیقات در این مسئولیت سنگین، درمورد مسائلی که گذشت، باید عرض نماییم توقع می‌رود دست کسانی که اداره کشور را دکان قدرت خود قرار می‌دهند، از سفره مردم کوتاه کنید! به‌عنوان رئیس قوه مجریه در ساحت انتصاب مدیران می‌بایست با درنظرگرفتن سابقه از به‌کارگیری اشخاصی که با گره‌زدن معیشت و منافع مردم به لبخند دولت‌های بیگانه و تأمین منافع سیاسی شخصی خودداری شود.
 
• همچنین همان‌طور که از قوه قضائیه توقع می‌رود با چنین اشخاصی برخورد نماید، از دولت چهاردهم نیز انتظار می‌رود با عدم ایجاد اعتبار برای چنین اشخاصی، دست دستگاه عدلیه برای اجرای عدالت باز بماند.

در آخر باید گفت، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس کمافی‌السابق در راستای احیا و استیفا حقوق مردم شریف ایران اسلامی، تمامی مسائل جاری کشور را بادقت محل بررسی قرار داده و جریان دانشجویی را در برابر آن مسئول می‌داند؛ لذا بدون تکلف و مسامحه آن را مطالبه نموده و گزارش آن را با مردم در میان می‌گذارد.
 
 و العاقبه للمتقین
 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان