کد خبر: ۱۶۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۹ تير ۱۴۰۳
امام‌جمعه استهبان؛ 

وحشی‌گری اسرائیل همچنان ادامه دارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر ساجدی افزود: وحشی گری‌های اسرائیل همچنان ادامه دارد خودشان مدعی‌اند ما وارد مرحله سوم جنگ یا همان ترورهای هدفمند شدیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، نمازجمعه این هفته ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر ساجدی برگزار شد.


امام‌جمعه استهبان با اشاره به روایتی از حضرت اباعبدالله الحسین گفت: اگر می‌خواهید پشت سر من حرکت کنید سفارش منم به شما رعایت تقواست.


وی بیان کرد: خدا برای اهل تقوا گارانتی داده و ضمانت کرده است، فرد باتقوا اگر یک نابسامانی در زندگی‌اش باشد و سختی در زندگی‌اش باشد خدا به‌خاطر تقوایی که این فرد دارد به او حالتی می‌دهد که آسایش پیدا کند یکی از آثار تقوا آرام شدن است.


 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفر ساجدی افزود: وحشی گری‌های اسرائیل همچنان ادامه دارد خودشان مدعی‌اند ما وارد مرحله سوم جنگ یا همان ترورهای هدفمند شدیم.


 خطیب جمعه استهبان ادامه داد: قتل علم‌های دسته‌جمعی را رها کرده‌اند و رهبران مقاومت را در فلسطین و لبنان هدف قرار می‌دهند.


 وی تأکید کرد: جهان بیدار شده و دیگر سکوت نمی‌کند و در مقابل ظلم قیام می‌کند.


 ساجدی از خبرهایی ترور ترامپ گفت و ادامه داد: این ترور نکات مختلفی دارد کاری ندارم؛ اما یک نکته  این است که ثابت می‌کند آمریکا کشور ترور، مرکز ترور جهان است و اگر شما آمارها را ببینید در دو سده اخیر بیشترین رئیس‌جمهور در این کشور ترور شدند.
 
 وی از نتایج این ترورها مسائلی را خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند محبوبیت ترامپ را افزایش داده و تنور انتخابات گرم کرده است و بهانه‌ای برای متهم کردن دروغ ایران پیدا کردند و حواس ملت‌ها را از حوادث مهم‌تر مثل کشت‌وکشتار اسرائیل که بزرگ‌ترین حامی‌اش آمریکا است پرت کرده است.


 خطیب جمعه استهبان تصریح کرد: درهرحال برای ملت ما ترامپ و بایدن فرق چندانی ندارد، هیچ یک به نفع انقلاب و اسلام نیست و همه می‌دانند برعکس برخی از حزب‌های داخلی ما حزب‌های آمریکا در برخی از اصول با هم متحدند، از جمله در استکبارگری و ظلم کردن به کشورهای ضعیف و حمایتشان از اسرائیل همچنین در دشمنی با ایران لذا ما با ماهیت این نظام ظالمانه دشمن هستیم.


 وی تأکید کرد: اگرچه ایران هیچ نقشی در این ترور نداشته است؛ ولی به یاری خدا ما انتقام خون شهید سلیمانی را هم همه طوری که رهبر معظم فرمودند قطعاً از بانیان آن خواهیم گرفت.
 
 وی در پایان گفت: کسانی که اهل مجاهدت در راه خدا هستند در همین دنیا عزیز هستند، تشییع جنازه‌های باشکوه و بدرقه‌های با احترام که از حضرت امام و شهید سلیمانی‌ها و شهید رئیسی شاهد این مدعاست.
 

برچسب ها: فارس ، شیراز ، نماز جمعه
نظرات بینندگان