کد خبر: ۱۶۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۲۹ تير ۱۴۰۳
  خطیب جمعه خرامه؛ 

بحران آب‌شرب در شهرستان باید حل شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امین کشاورزی تأکید کرد: عدم حل مشکل آب‌شرب و کشاورزی مردم برابر با مهاجرت دردناک و تلخ و اجباری مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، نمازجمعه این هفته ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین امین کشاورزی برگزار شد.


 حجت‌الاسلام‌والمسلمین امین کشاورزی گفت: تمامی برادران و خواهران دینی خود را به تقوای الهی توصیه می‌کنم که تقوای الهی کلید هر قفل بسته است.
 
 وی با توجه به دهه امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: همه آحاد مردم را به واجب شرعی امر به معروف و نهی از منکر دعوت می‌کنم و از همه مردم می‌خواهم نسبت به این فریضه الهی احساس مسئولیت داشته باشند.
 
 خطیب جمعه خرامه ضمن آسیب‌شناسی فضای سیاسی و اجتماعی دوران زندگی امام حسین (ع) و وقوع حادثه کربلا و روز عاشورا بیان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر تنها در تذکرات افراد عادی نسبت به بعضی گناهان جزئی خلاصه نمی‌شود، بلکه قیام بر ضد حکومت ستمگر و تلاش برای اصلاح ساختار سیاسی جامعه و تشکیل حکومتی بر اساس حق و قرآن نیز از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.


 وی خاطرنشان کرد: دنیا و اعمال صحیح دنیوی و موردپسند خدا و وسیله‌ای برای رسیدن به آخرت است.
 
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین امین کشاورزی تأکید کرد: حملات ناجوانمردانه رژیم منحوس صهیونیستی به سرزمین بی‌پناه غزه و کشتار بی‌رحمانه مردم را محکوم و از جوامع بین‌الملل خواستار برخورد با این رزیم غاصب هستیم.
 
 وی تصریح کرد: موضع‌گیری در خور و شایسته رئیس‌جمهور جدید در برابر استکبار جهانی و ورود وی در امر شورای راهبردی و انتخاب شایسته افراد و کنارگذاشتن افرادی چون ظریف در امر تصمیم‌گیری در گزینش اشخاص برای ورود به کابینه ریاست‌جمهوری باید یک اولویت باشد.
 
 امام‌جمعه خرامه ضمن ابراز نگرانی جهت بحران آب‌شرب منطقه بیان کرد: تلاش مستمر جهت رفع بحران آب شرب شهرستان خرامه از طرق مختلف و جلسات متعدد با مسئولین استانی جهت برطرف‌شدن این معضل در دستور کار تمام مسئولین شهرستان بایستی قرار گیرد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین امین کشاورزی تأکید کرد: عدم حل مشکل آب‌شرب و کشاورزی مردم برابر با مهاجرت دردناک و تلخ و اجباری مردم می‌شود.

 وی در پایان از آحاد مردم، هیئات مذهبی، مسئولین شهرستان، روحانیت، نیروی انتظامی، شهرداری و شورای شهر بالاخص پاکبان که در امر برگزاری هر چه باشکوه‌تر دهه اول ماه محرم تلاش نمودند؛ تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها: فارس ، شیراز ، نمازجمعه
نظرات بینندگان