کد خبر: ۱۶۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
معاون فرهنگی هنری سپاه فجر استان فارس خبر داد: 

اختتامیه دومین رویداد ملی سرود فجر بسیج فارس

معاون فرهنگی هنری سپاه فجر استان فارس گفت: از میان ۱۲ گروه راه‌یافته به مرحله نهایی استانی، پس از اجرای زنده و داوری نهایی پنج گروه از تیم‌های لارستان و شیراز به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد رنجبر از اختتامیه دومین رویداد سرود فجر بسیج در راستای دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، اختتامیه رویداد سرود فجر بسیج با حضور گروه‌های منتخب و برتر استان در روز پنج‌شنبه ۴ مردادماه برگزار گردید.

معاون فرهنگی هنری سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه این برنامه در محل سالن پیامبر اعظم (ص) واقع در بلوار پاسداران و با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد، افزود: پس از فراخوان عمومی و اطلاع‌رسانی گسترده در استان فارس، از اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ و بارگزاری آثار گروه‌های سرود شرکت‌کننده در وبگاه رویداد، پس از بازبینی آثار توسط داوران برجسته استانی، از میان ۳۹۰ اثر، ۱۲ گروه به مرحله پایانی راه‌یافته‌اند .

رنجبر خاطرنشان کرد: از میان ۱۲ گروه راه‌یافته به مرحله نهایی استانی، پس از اجرای زنده و داوری نهایی، ۵ گروه به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

اختتامیه دومین رویداد ملی سرود فجر بسیج فارس

وی افزود: این رویداد در دو بخش خواهر و برادر و به ترتیب در بخش خواهران گروه مصباح الهدی از پایگاه مقاومت امام جعفر صادق (ع) از لارستان رتبه‌ی اول، گروه سرود فاخته از شهر شیراز رتبه‌ی دوم، و در بخش برادران گروه سرود مصباح الهدی به رتبه‌ی اول و گروه سرود مصباح الهدی الف رتبه‌ی دوم هر دو از پایگاه مقاومت شهید عبدالصمد فانی لارستان، حائز رتبه گردیدند، همچنین گروه سرود فرزندان ایران از شیراز نیز به عنوان گروه برگزیده بخش بومی و محلی انتخاب گردید و به همراه چهار تیم مشخص شده در رویداد ملی سرود بسیج شرکت خواهند کرد.

رنجبر در پایان اظهار کرد: در پایان این رویداد، از گروه‌های سرود برتر با حضور سردار بوعلی فرمانده‌ی سپاه فجر استان فارس و مسئولین فرهنگی و هنری استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان