کد خبر: ۱۶۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
امام‌جمعه شهرستان ارسنجان مطرح کرد: 

آمادگی کامل یمن برای جنگ با اسرائیل

امام‌جمعه شهرستان ارسنجان گفت: یمن به مرحله جدید با شگفتانه‌های جدید وارد شده است که نوعی تغییر در قواعد درگیری بین گروه‌های مقاومت با دشمن اشغالگر است و این عملیات بی سابقه نشان داد که نیروهای یمنی برای مرحله جدیدی از جنگ آماده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین‌علی بهرامی در خطبه نمازجمعه امروز پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نمازجمعه با حکم امام خمینی (ره) به همه دست‌اندرکاران ستاد برگزاری نمازجمعه و نمازگزاران تبریک گفت.


وی ضمن مطرح‌ کردن مسئله چرایی و چیستی حکم تنفیذ ریاست جمهوری بیان کرد: تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی مقام رهبری در حقیقت اعتبار بخشیدن یا مشروعیت دادن به ریاست وی بر قوهٔ مجریه است، رئیس‌جمهور در جایگاه ریاست قوهٔ مجریه، تصمیماتی اخذ می‌کند و اقداماتی انجام می‌دهد که جزء شئون ولایت است.


وی در ادامه گفت: امور اجرایی جامعه نیز از جمله شئون ولایت است و به همین دلیل رئیس قوهٔ مجریه باید منصوب یا مأذون از جانب او باشد؛ در غیر این صورت فاقد مشروعیت خواهد بود.


خطیب جمعه ارسنجان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب مورد تأیید ولی امر مسلمین از مشروعیت دینی و سیاسی برخوردار خواهد بود.


حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی بیان کرد: یمن به مرحله جدید با شگفتانه‌های جدید وارد شده است، حمله انصارالله به تل آویو که مقامات این رژیم را سردرگم کرده، نوعی تغییر در قواعد درگیری بین گروه‌های مقاومت با دشمن اشغالگر است و این عملیات بی سابقه نشان داد که نیروهای یمنی برای مرحله جدیدی از جنگ آماده می‌شوند.


امام‌جمعه شهرستان ارسنجان افزود: حمله انصارالله به عمق سرزمین‌های اشغالی از یک طرف باعث شد که ضعف دفاعی این رژیم اثبات شود و از طرف دیگر موجی از وحشت را در سرزمین‌های اشغالی حاکم کرده است.


حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: با آن‌که رأی دادگاه علیه رژیم صهیونیستی با تأخیر ۱۸ماهه صادر شد؛ اما یک دستاورد معنوی چند بُعدی به شمار می‌رود، چرا که دروغ رایج تل آویو را مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم قانون‌مدار و تنها رژیم دموکرات در منطقه است را رسوا کرد .


وی در پایان بحران کم‌آبی در روستاهای شهرستان ارسنجان خصوصاً منطقه قدمگاه را مطرح کرد و از مسئولان خواستار اقدام عاجل جهت رفع مشکل و لوله گذاری و انتقال آب شد و مردم را توصیه به مدیریت مصرف کرد.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان