کد خبر: ۱۶۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۳ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
توسط سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر استان فارس انجام شد؛

عکاس مشهور آباده‌ای بر قله افتخار

 طی حکمی از سوی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر استان فارس، امیرحسین هنرور، عکاس برجسته شهرستان آباده به عنوان مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امیرحسین هنرور که در جشنواره‌های مختلف و متعدد داخلی و بین‌المللی صاحب مقام‌های برتر شده است، اکنون به عنوان مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس فعالیت خواهد کرد.


وی به مدت ۹ سال به صورت حرفه‌ای در زمینه عکاسی فعالیت دارد و همچنین عضو فدراسیون جهانی عکاسی و
مدرس دانشگاه در این حوزه است. 


هنرور با برپایی ۱۸ نمایشگاه عکس انفرادی و گروهی در ایران و خارج از کشور از جمله ترکیه، ارمنستان، چین و کانادا آثار عکس خود را به نمایش گذاشته است.


امیرحسین هنرور زاده سال ۱۳۶۲ در آباده و دانش آموخته رشته حقوق و دارای مدرک عکاسی دیجیتال از سازمان فنی و حرفه‌ای و انجمن سینمای جوانان و نیز عضو فدراسیون جهانی عکاسی (فیاپ) است.


این هنرمند تاکنون در ۴۵ نمایشگاه گروهی و جشنواره عکس در کشورهای آمریکا، فرانسه انگلیس اسپانیا، چین صربستان و روسیه شرکت کرده و موفق به کسب درجه هنری و لقب هنرمند از فدراسیون جهانی عکاسی و نیز دریافت جوایز متعدد در کشورهای فرانسه روسیه تاجیکستان و... شده است.


فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها مؤسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است که در سال ۱۹۴۶ پایه‌گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط
بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان