کد خبر: ۱۶۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزآباد خبر داد: 

افزایش ۱۲ هزار مترمربع فضای ورزشی فیروزآباد

رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزآباد از افزایش ۱۲ هزار مترمربع فضای ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در بخش مرکزی فیروزآباد و بخش میمند در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، نشست هم‌اندیشی رؤسای هیئت‌های ورزشی، پیشکسوتان و اهالی ورزش شهرستان فیروزآباد با محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین برگزار شد.

در این نشست فرزاد مهکویی رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزآباد از افزایش ۱۲ هزار مترمربع فضای ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در بخش مرکزی فیروزآباد و بخش میمند در هفته دولت خبر داد و گفت: در راستای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، در مجموعه ورزشی الفتح مراحل نصب روشنایی، شبکه آبرسانی و نصب آب‌سردکن انجام شده است.

وی افزود: در همین راستا تعمیر و تجهیز تأسیسات کلیه سالن‌های ورزشی شهرستان و سالن ورزشی شهر میمند به همراه تعمیر اساسی و تجهیز سالن رزمی کاراته فیروزآباد بعد از ۳۰ سال صورت‌گرفته است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزآباد ادامه داد: با توجه به نیاز هیئت فوتبال شهرستان، یک دستگاه ماشین چمن‌زنی جدید نیز جهت کمک به نگهداری زمین‌های چمن تأمین شده که در راستای تأمین بودجه این اقدامات، قدردان حمایت‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم به‌عنوان رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی هستیم.

محمدمهدی فروردین نماینده مردم در مجلس با تقدیر از کلیه ورزشکاران و رؤسای هیئت‌های ورزشی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری حضور مؤثر و پرشور شعوری داشتند اظهار داشت: با توجه به مشکلات متعدد و دارای اولویت در حوزه‌های آب و برق و گاز و ناکافی بودن بودجه شهرستان به تلاش بی‌وقفه جهت رفع مشکلات حوزه ورزش و تأمین اعتبار جهت توسعه کیفیت و کمیت زیرساخت‌های ورزشی حوزه انتخابیه در دستور کار است.

وی با تأکید بر اینکه هیئت‌های ورزشی مطالبات خود را جهت آموزش‌های تخصصی سوق دهند گفت: هیئت‌های ورزشی مطالبات خود را در راستای محقق‌شدن آموزش تخصصی برای هنرآموزان و ورزشکاران سوق دهند چرا که در این راستا امکان دعوت از رؤسای فدراسیون‌ها و مدرسان درجه اول کشور در شهرستان وجود دارد.

گفتنی است طی این نشست ۲ساعته کلیه رؤسای هیئت‌ها، پیشکسوتان و اهالی ورزش حاضر در جلسه دستاوردها و مشکلات حوزه‌های تخصصی و چشم‌انداز ورزشی شهرستان فیروزآباد را یادآور شدند.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان