کد خبر: ۱۶۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
شهردار شیراز: 

قطعاً دشمن پاسخی سخت دریافت خواهد کرد

 شهردار شیراز طی پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس که نشان از خواری رژیم خبیث صهیونیستی دارد، گفت: قطعاً دشمن پاسخی سخت در بهای خون ریخته شده او و یاران شهیدش را دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی طی پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس که نشان از خواری رژیم خبیث صهیونیستی دارد، گفت: قطعاً دشمن پاسخی سخت در بهای خون ریخته شده او و یاران شهیدش را دریافت خواهد کرد.
 
 متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به این شرح است: 
 
 بسم رب الشهدا و الصدیقین
 
 ولا تحسبن الذین قتلوا فی‌سبیل‌الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون
 
 شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس به دست عوامل مزدور اسرائیل این جرثومه فساد و تباهی، نشان از عجز، خواری و درماندگی این رژیم خبیث و کودک کش در مقابله با دفاع جانانه حزب‌الله در برابر اقدامات وحشیانه اسرائیل و نویدبخش رهایی قدس شریف از چنگال رژیم اشغالگران صهیونیستی است.
 
 اینجانب این مصیبت جانکاه را نخست به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و سپس به عموم مردم آزاده جهان به‌ویژه یاران و همراهان وی، مجاهدان فلسطینی و عموم آزادگان و ملت‌های مسلمان جهان خصوصاً به مردم کشورمان تسلیت عرض می‌کنم.
 
 قطعاً دشمن پاسخی سخت در بهای خون ریخته شده او و یاران شهیدش را دریافت خواهد کرد.
 
 شهید هنیه، خود و اعضای خانواده و هم‌زمان شهیدش را که عزتمندانه از فلسطین دفاع کردند، فدای آرمان قدس شریف کرد و سرانجام به آرزوی دیرینه که همانا شهادت بود، رسید.
 
 قطعاً جبهه مقاومت با توان بهتر و عزمی راسخ‌تر برای پیروزی ظفرمندانه بر کفر و غلبه امت حزب‌الله بر یزیدیان زمان و در رأس آنان آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل غاصب آماده‌تر شده و آنان را بر سر جایشان خواهند نشاند.
 
 ارواح پاک همه شهدا خاصه روح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای بزرگ مقاومت و مدافع حرم، شهدای غزه و فلسطین خاصه شهید اسماعیل هنیه شاد و یاد و نامشان گرامی باد.
 
 محمدحسن اسدی 
 شهردار شیراز

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان