کد خبر: ۱۶۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
در شهرستان سپیدان برگزار شد؛ 

خون‌خواهی شهید هنیه حق مُسَلَم ما است

مردم و مسئولان شهرستان سپیدان امروز ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ در پی ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس، بعد از نمازجمعه به خون‌خواهی این شهید والامقام به پا خاستند.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر و یکی از رهبران سیاسی حماس، در ساعت دو بامداد ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران در محل اقامت خود در تهران توسط رژیم غاصب صهیونیستی به همراه محافظش ترور شد.

بر همین اساس مردم و مسئولان شهرستان سپیدان هم‌زمان با سراسر کشور امروز ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ در پی ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی جنبش حماس، بعد از نمازجمعه به خون‌خواهی این شهید والامقام به پا خاستند.

خون‌خواهی شهید هنیه حق مُسَلَم ما است

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد یوسف افروغی در این مراسم گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در پی ناکامی خود در برابر ایستادگی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با ترور وقیحانه و ناجوانمردانه اسماعیل هنیه بار دیگر استیصال و ناتوانی خود را نشان داد.

امام‌جمعه شهرستان سپیدان افزود: این اولین‌بار نیست که ستمگران تاریخ با گمان بر نابودی حق دست به چنین اقداماتی می‌زنند؛ اما خون پاک این مجاهدان شریف همواره باعث بیداری بوده و درس مقاومت به جهانیان داده است.

وی با اشاره به اینکه خون شهید هنیه باعث تقویت جبهه مقاومت می‌شود بیان کرد: اقدامات مجرمانه باند تروریستی صهیونیستی سست‌تر از آن است که ملت فلسطین و جبهه مقاومت را از تداوم پیش‌روی در مسیر پیروزی قضیه عادلانه‌اش باز دارد.

خون‌خواهی شهید هنیه حق مُسَلَم ما است

این مقام مسئول بیان کرد: رژیم پوشالی اسرائیل به شدت از قدرت نظامی ایران در هراس است و ضمن آماده‌باش عمومی در داخل، ایالات متحده را تحت فشار گذاشته تا از طریق کشورهای منطقه‌ای و متحدانش به ایران پیام دهد که خویشتن‌داری به خرج دهد.

افروغی خون شهید هنیه را موجب سستی رژیم کودک‌کش اسرائیل دانست و افزود: این شهادت سند دیگری بر سستی باند جنایتکار تل‌آویو از کشتار زنان، کودکان و سال‌خوردگان فلسطینی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر تا نقض حریم حقوقی و قوانین بین‌المللی کشورها در ترور رهبران محبوب ملت‌ها است. 

امام‌جمعه شهرستان سپیدان در پایان گفت: آن‌ها مهمان ما را ناجوانمردانه به شهادت رساندند و نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخی به موقع به رژیم غاصب صهیونیستی خواهد داد.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان