کد خبر: ۱۶۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
خطیب جمعه سرچهان:

مقاومت با صلابت‌تر از گذشته ادامه دارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد طلایی مطرح کرد: شهید مجاهد و پرچم‌دار نهضت آزادی قدس شریف با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت وی راه مقاومت با صلابت‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد طلایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سرچهان اظهار کرد: شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس رو به تمام مردم مسلمان و آزادی‌خواهان جهان به‌ویژه مردم قهرمان فلسطین، ایران اسلامی و جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌کنم.


وی افزود: شهید مجاهد و پرچم‌دار نهضت آزادی قدس شریف با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت وی راه مقاومت با صلابت‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.


وی تأکید کرد: مردم سرچهان ضمن محکومیت ترور مهمان عزیز ایران اسلامی بر تداوم حمایت از جبهه مقاومت به احترام ثبت شهادت این قهرمان جبهه مقاومت اسلامی و سرکوب سران رژیم منحوس جنایت‌کار صهیونیستی تأکید می‌دارد ان‌شاءالله جبهه مقاومت انتقام سخت شهید اسماعیل هنیه و شهدای همراه را خواهد گرفت.


طلایی گفت: ترور ناجوانمردانه مهمان عزیز ایران اسلامی رهبر شجاع ایثارگر فلسطین که عمر پربرکت خود را در دفاع از حق مظلومان سرزمینش سپری کرد باری دیگر نشان داد که رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم به هیچ‌کدام از قوانین بین‌المللی پایبند نبوده و نخواهد بود.


وی ادامه داد: اگر در جبهه مقاومت قتل سیاسی‌ای صورت می‌گیرد حامیان رژیم صهیونیستی اعلام بی‌اطلاعی می‌کنند؛ اما برای جهان مشخص شده است که آمریکا جنایت‌کار پشت تمام قتل سیاسی‌های رژیم صهیونیستی است و تمام کشتاری که به‌واسطه رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد با حمایت آمریکا جنایت‌کار است.


خطیب جمعه سرچهان خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که رهبر معظم انقلاب تأکید دارد بحث امید آفرینی است، وقتی به حماسه حسینی نگاه می‌کنیم می‌بینیم غایتی امید است و امروز نیز باید دولتمردان ما دولت جدید برای امید آفرینی تلاش کنند.


وی در پایان گفت: دولت چهاردهم در حالی کشور را به دست گرفت که میزان نقدینگی و تورم روند نزولی دارد همچنین برای نخستین‌بار در کشور نرخ بیکاری ۸ درصد را تجربه کرد بااین‌حال رهبر معظم انقلاب بر ادامه بهبود شاخصه‌های اقتصادی به‌ویژه ارزش پول ملی و معیشت مردم تأکید نمودند و در تنفیذ ریاست‌جمهوری بیان فرمودند باید تمام ارکان کشور با هم همکاری و تعامل داشته باشند.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان