کد خبر: ۱۶۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
امام جمعه قیر و کارزین:

پاسخی کوبنده خواهیم داد

امام‌جمعه قیر و کارزین گفت: قطع به یقین پاسخ کشور جمهوری اسلامی و محور مقاومت یک پاسخ کوبنده خواهد بود و این پاسخ صددرصدی است.

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا صداقت در خطبه نمازجمعه شهرستان قیر و کارزین، امروز ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ بیان کرد: ترور ناجوانمردانه رهبر شاخه سیاسی حماس و دکتر اسماعیل هنیه در ایران توسط رژیم سفاک و خون‌ریز صهیونیستی قلب همه مردم ایران که میهمان ما بود داغدار کرد به درد آورد و همه مسلمان‌ها و همه آزادی‌خواهان عالم را متأثر کرد.


 وی با اشاره به جنایت‌های صهیونیست گفت: صهیونیست‌ها نزدیک به هشت دهه است که مخوف‌ترین سازمان‌ها و دسته‌های ترور را در جهان برپا کرده‌اند و در سال‌های اخیر به کمک فناوری جدید که در بستر فضای مجازی در همه گوشی‌های موبایل شکل گرفته، ترورهای بیشتر و دقیق‌تری انجام می‌دهد.


 امام‌جمعه قیر و کارزین افزود: آمریکا و غربی‌ها شریک درجه اول رژیم صهیونیستی هستند، اگر کمک‌های آمریکا به رژیم صهیونیستی نبود یقیناً رژیم صهیونیستی از پس این همه جنایت بر نمی‌آمد.


 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا صداقت تأکید کرد: قطع به یقین پاسخ کشور جمهوری اسلامی و محور مقاومت یک پاسخ کوبنده خواهد بود و این پاسخ صددرصدی است، لذا ما هم باید در صحبت‌هایمان توجه کنیم به این که خطری نکنیم، نباید نوع سخن‌گفتن ما ناامیدانه باشد.


 وی با اشاره به اینکه ما به نیروهای نظامی و نیروهای امنیتی خود و مسئولان کشور اعتماد کامل داریم، گفت: مطمئنیم حتماً آنها بهترین پاسخ را به این جنایات خواهند داد.


 امام‌جمعه قیر و کارزین با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی بارها ثابت کرده که غیرقابل‌اعتماد است ادامه داد: خیلی‌ها رژیم صهیونیستی را قابل‌مذاکره و قابل سازش می‌دانستند؛ اما الان جبهه مقاومت برای آزادی همه فلسطین طراحی شده است.


 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا صداقت یادآور شد: یک روزی در کشور ما فقط شعار علیه رژیم صهیونیستی می‌دادند، پرچم رژیم صهیونیستی زمانی در تهران ایران به آتش کشیده می‌شد؛ اما امروز پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در دنیا و در کشورهای غربی و حتی در خود آمریکا به آتش کشیده می‌شود؛ لذا به اینها باید توجه کرد، اینها همگی از قدرت و نقاط قوت ما است.


 وی در پایان به وحدت مسلمانان اشاره کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس میلیاردها دلار برای فرقه‌سازی خرج کرده‌اند؛ اما شما می‌بینید که ملت‌های مسلمان در کنار هم و با هم ایستاده‌اند و وحدتشان روزبه‌روز بیشتر می‌شود.


 انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان