کد خبر: ۱۶۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
فرازی از وصیت نامه شهدای فارس:

خدایا مرا به سوی خودت بخوان

شهید احمد شجاعی فرد در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: خدایا درخواست مرا اجابت کن و مرا به سوى خودت بخوان.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از «شاهد نیوز»، شهید احمد شجاعی‌فرد یکم مهرماه۱۳۴۲ در خانواده‌ای متدین در شیراز دیده به جهان گشود و در دامان پر مهر و محبت پدر و مادری مؤمن و دلسوز رشد و تربیت یافت.

وی پس از دوره کودکی وارد دنیای علم و دانش شد و دوره ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت پشت سر گذاشت و در دوره دبیرستان با اوج‌گیری انقلاب اسلامی روبرو شد و او نیز به خیل مخالفین رژیم ستم‌شاهی پیوست و در تظاهرات و راهپیمایی‌ها شرکت فعال داشت.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت کمیته درآمد و با منافقین و عناصر ضدانقلاب به مبارزه پرداخت و هم‌زمان به تحصیل نیز ادامه داد و با آغاز جنگ تحمیلی، مشتاقانه به‌سوی جبهه‌ها شتافت و در لباس پاسداری سال‌ها در مسوولیت‌های مختلف مشغول نبرد با دشمن بعثی بود و سرانجام پس از سال‌ها خدمت به انقلاب و جهاد خالصانه در راه خدا در تاریخ ۲۱/۱۱/۶۴ در عملیات والفجر ۸ در منطقه عمومی فاو پس از عبور از رودخانه اروند به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
 

وصیت شهید:
به سوى جبهه نور آمده‌ام تا ان‌شاالله بتوانم در این مکان الهى که بهتر از همه‌جا مى‌توان او را درک کرد و بهتر از همه‌جا مى‌توان او را شناخت به او متوسل شوم و از او طلب آمرزش و مغفرت نمایم.

خدایا درخواست مرا اجابت کن و مرا به سوى خودت بخوان، پدر و مادر عزیز، اینک فرزند شما بسوى امتحان بزرگ الهى مى‌رود، اگر در این دنیا براى شما فرزند خوبى نبودم ان‌شاالله در آخرت با سرافرازى درکنار آقا اباعبدالله‌الحسین(ع) سرور شهیدان بایستم و بگویم من فرزند شما هستم و بر فرزندى شما و فداى راه حق شدنم افتخارکنم و شما با سرافرازى و استقامت به رضاى خدا راضى باشید که ان‌شاالله هستید.

مرا ببخشید و از خداى تبارک و تعالى طلب آمرزش و مغفرت برایم نمایید و از رهبرى امام پیروى کامل داشته باشید، از همه اقوام، دوستان و آشنایان حلال بودى می‌طلبم.
 
انتهای خبر/
نظرات بینندگان