کد خبر: ۱۶۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
فرازی از وصیت نامه شهدای فارس:

رستگاری در گرو حمایت از رهبر است

شهید درویش شریفی در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: راه فلاح و رستگاری در گرو حمایت و پشتیبانی از علی زمان‌مان این نایب هادی امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از «شاهد نیوز»، شهید درویش شریفی سال ۱۳۳۱ در روستای هیکلی شهر «لامرد» استان فارس به دنیا آمد.

 وی فرزند سوم و تنها پسر خانواده بود و در نوجوانی به دلیل از کار افتادگی پدر وارد بازار کار می‌شود، مدتی بعد به کویت مهاجرت می‌کند، بعد از گذشت حدود ۶ ماه برای اقامت و ادامه تحصیل به آلمان می‌رود، اما به علت ناراضی بودن مادر از دوری تنها پسرش دوباره به کویت برگشت و بعد از مدتی ازدواج می‌کند و در سال ۵۸  اولین فرزندش به دنیا می‌آید و سال ۵۹ نقطه عطف شروع فعالیت‌های جدی انقلابی شهید می‌شود.

 وی یکی از مؤسسان سپاه لامرد و به ‌عنوان فرمانده مشغول به خدمت می‌شود، حدود ۵ سال در همین سمت فرماندهی سپاه «لامرد» بود که به عملیات رمضان می‌رود و از ناحیه کمر مجروح می‌شود.

وی بعد از مدتی وارد نیروی قدس تهران شد و سرانجام این سردار عاشورایی پس از بازگشت از خانه خدا در روز ۱۲ محرم‌الحرام ۱۳۸۹ به دست معاندان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران ترور شد.

رستگاری در گرو حمایت از رهبر است

وصیت شهید:

خداوندا تو خود بهتر می‌دانی که از روز به تن کردن لباس سبز پاسداری همواره آرزوی قلبی‌ام این بوده است که در راه اعتلای پرچم مقدس اسلام و پاسداری از ارزش‌های والای این انقلاب به رهبری آن پیرمراد، بت‌شکن قرن و ادامه راهش و تداوم این صراط مستقیم به رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توفیق شهادت در راهت نصیبم گردانی.

خداوندا با تمام وجودم و با خون و پوستم گواهی می‌دهم که راه امام خمینی همان صراط مستقیم توست و راه انبیاء و اوصیا و استمرار آن حکومت بوده و هست و گواهی می‌دهم راه فلاح و رستگاری در گرو حمایت و پشتیبانی از علی زمان‌مان این نایب هادی امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم است.

این همه عزت و سربلندی و استقلال که در جهان امروز نصیب ملت مسلمان و متدین ایران گردیده است به برکت اسلام و این انقلاب بی‌نظیر در طول تاریخ به رهبری خمینی کبیر بوده است.

حال که او این ودیعه الهی را در میان ما به امانت گذاشته و دعوت حق را لبیک گفته است از آن با تمام وجود دفاع می‌کنیم مبادا که به علت قدر ناشناسی، خداوند این نعمت بزرگ را از ما بگیرد.

پس قدر شناسی ما از خداوند نگهدار که مطیع و گوش به فرمان ولایت باشیم و نگذاریم مظلومیت مولایمان علی (علیه السلام) یک بار دیگر در تاریخ تکرار گردد.

انتهای خبر/

 

 

برچسب ها: وصیت نامه ، شهید ، فارس
نظرات بینندگان