کد خبر: ۱۶۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
فارس در پارا المپیک پاریس؛ 

بدرقه ورزشکاران پارا المپیکی فارس

مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی استان فارس به مسابقات پارا المپیک پاریس با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و ورزشکاران اعزامی و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی استان فارس به مسابقات پارا المپیک پاریس با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و ورزشکاران اعزامی و اصحاب رسانه برگزار شد.

بدرقه ورزشکاران پاراالمپیکی فارس
سید سعید سجادی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در این مراسم بیان داشت: المپیک به پایان رسید و پارا المپیک شروع شد و ما هدفمان از برگزاری این جلسات به‌جز تقدیر مسئولین از ورزشکاران، ابراز همراهی از شما ورزشکاران است که مایه مباهات و افتخار این شهر و کشور هستید.

همچنین سید کمال پاک‌فطرت سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز در حاشیه این مراسم مطرح کرد: جای خوشبختی و سعادت است که شاهد حضور ورزشکاران فارس در پارا المپیک پاریس هستیم، خوشبختانه با همراهی و حمایت‌هایی که مدیرکل ورزش و جوانان انجام دادند، توانستیم برخی از مشکلات و حمایت‌ها را با کمک شورای شهر و شهرداری به سرانجام برسانیم.

بدرقه ورزشکاران پاراالمپیکی فارس


 وی افزود: امیدواریم که با این حمایت‌ها بتوانیم بخشی از این زحمات که هرچند هم جبران نخواهد شد را جبران کنیم و گامی مؤثر در این راه برداریم.

 

به گزارش «شیرازه»، ساره جوانمردی در رشته تیراندازی، علی‌اکبر غریب شاهی در رشته پارا وزنه‌برداری، سید علی‌اصغر جوانمردی در رشته پرتاب وزنه و مهدی اولاد در رشته پرتاب وزنه و پرتاب‌دیسک نابینایان افراد اعزامی استان فارس به مسابقات پارا المپیک پاریس هستند.
 

انتهای خبر/224224
 

نظرات بینندگان