کد خبر: ۱۶۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
 معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز مطرح کرد: 

شرکت‌های دانش‌بنیان دستان پرتوان در حفظ محیط‌زیست

معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان دستان پرتوان برای اقدام اصولی در حفظ محیط‌زیست هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، سید ابوذر حسینی معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز در جلسه ممیزی و پایش محیط‌زیست و منابع آب شهرستان شیراز که ریاست آن را بر عهده داشت از عملکرد قابل‌قبول دستگاه‌های اجرایی و خدمات در این حوزه تقدیر کرد و گفت: مسائل مرتبط با محیط‌زیست و بازیافت و دفع پسماند به طور مستمر پایش و ارزیابی می‌شود و از دستگاه‌های خدمات‌رسان در این حوزه خواست با تلاش و جدیت بیشتری به اقدامات خود ادامه دهند.

شرکت‌های دانش‌بنیان دستان پرتوان در حفظ محیط‌زیست

 وی افزود: زباله‌های عفونی مراکز درمانی شهرستان شیراز با همکاری علوم پزشکی و حفظ الزامات زیست‌محیطی جمع‌آوری و توسط دستگاه‌های مخصوص بی‌خطرسازی و دفع می‌شود.

 معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز با تأکید بر اولویت حفظ محیط‌زیست، گفت: چالش‌های زیست‌محیطی که مهم‌ترین آن تغییرات آب‌وهوایی و گرم‌شدن و آلودگی هواست به دلیل رشد جمعیت و توسعه صنعتی اتفاق افتاده و حل آن با استفاده از فناوری‌های نوین و توسعه منابع انرژی تجدیدپذیر امکان‌پذیر است.

شرکت‌های دانش‌بنیان دستان پرتوان در حفظ محیط‌زیست

حسینی ادامه داد: دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان با توان علمی و ظرفیت تحقیقاتی و نگرش خلاق و تحول‌آفرین خود می‌توانند نقش اصلی در این مهم داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان دستان پرتوان کشور برای اقدام اصولی در حفظ محیط‌زیست هستند و می‌توانند منشأ ترویج دانش و نگرش زیست‌محیطی علمی و رهایی از چالش‌های زیست‌محیطی باشند.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان