کد خبر: ۱۶۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛ 

رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدای رسانه

آئین رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدای رسانه محور مقاومت و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،آئین رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدای رسانه محور مقاومت و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. 

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در جمع اصحاب رسانه استان فارس و در ضمن آئین رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدای رسانه محور مقاومت، ضمن بیان اهمیت فرهنگ و هنر در بین ملت ایران، با برشمردن چند نمونه از مقهور شدن متجاوزان و فاتحان ایران در برابر ملت ایران، عامل این موضوع را همان فرهنگ و هنری دانستند که شهر شیراز سرآمد آن است.

وی افزود: عصر کنونی، عصر هنر و رسانه است که باید با همه توان از اصحاب رسانه دفاع کنیم، استان فارس و شهر شیراز دارای ریشه عمیق فرهنگی و هنری است که می‌تواند در عرصه رسانه و فضای مجازی با بهره‌گیری از این مزیت شاهد پیشرفت زیادی باشد که تلاش‌های سپاه فجر و فرماندهی آن، نشان از این حرکت است.

رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدای رسانه

به گزارش «شیرازه»، در این برنامه از پوستر نخستین اجلاسیه شهدای رسانه‌های مقاومت که قرار است در سال جاری در شهر شیراز برگزار شود، به‌وسیله سردار سلیمانی و سردار بوعلی رونمایی شد.

 این اجلاسیه که هم‌زمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی است، ۱۴۷ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای جریان مقاومت حضور خواهند داشت تا ضمن هماهنگی بیشتر و ایجاد راهبرد مشترک در مقابله با جنگ رسانه‌های دشمن، از آنان که جانشان را در راه شکستن محاصره رسانه‌ای دشمن به خطر انداختند، تجلیل شد.

در پایان این برنامه از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس با حضور جمعی از مدیران ارشد استان از جمله فرمانده سپاه فجر، شهردار شیراز و رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر شیراز تجلیل شد و از زحمات آنان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان