کد خبر: ۱۶۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
فرازی از وصیت‌نامه شهدای فارس؛ 

شهید ادامه‌دهنده راه می‌خواهد

شهید کیامرث شیروانی در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: شهید احتیاج به عزاداری ندارد، بلکه ادامه‌دهنده راه می‌خواهد و شما اگر می‌خواهید در پیشگاه خدا سرافراز باشید و شهدا از شما راضی باشند، ادامه‌دهنده راهشان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از «شاهد نیوز»، شهید کیامرث شیروانی بیستم آذرماه ۱۳۴۳ در روستای مادر سلیمان بخش پاسارگاد از توابع مرودشت در خانواده‌ای روستایی چشم به جهان گشود و در دامان پاک پدر و مادری مؤمن و دلسوز رشد و تربیت یافت. 

وی پس از گذراندن دوران کودکی، وارد فضای علم و دانش شد و دوره ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت پشت سر گذاشت و دوره دبیرستان وی با انقلاب اسلامی هم‌زمان شد و وی نیز همراه با سایر دانش‌آموزان به صف مخالفین علیه رژیم ستم‌شاهی پیوست و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به تحصیل ادامه داد و هم‌زمان با عضویت در پایگاه بسیج در تأمین امنیت و مقابله با منافقین تلاشی ستودنی داشت. 

با آغاز تجاوز دشمن به خاک میهن اسلامی، راهی جبهه‌های نبرد حق بر علیه باطل گردید و مشغول نبرد با دشمن بعثی شد و در عملیات‌های بزرگی شرکت داشت و مسئولیت‌های مهمی برعهده گرفت و سرانجام پس از سال‌ها خدمت به انقلاب و جهاد خالصانه در راه خدا، در تاریخ بیست و دوم بهمن‌ماه ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸، در منطقه عمومی فاو عراق مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به خیل شهدای حق پیوست. 

شهید ادامه‌دهنده راه می‌خواهد

وصیت شهید: 

پروردگارا این عشق رسیدن به لغایت بود که مرا به جبهه کشانده و در راه این عشق تا زمانی که قبولم نمایی خواهم ماند، پروردگارا حال که در جهاد را برویم باز نمودی از تو می‌خواهم که جان ناقابلم را بپذیری. 

خواهران و برادران عزیز، شهید احتیاج به عزاداری ندارد، بلکه ادامه‌دهنده راه می‌خواهد و شما اگر می‌خواهید در پیشگاه خدا سرافراز باشید و شهدا از شما راضی باشند، ادامه‌دهنده راهشان باشید. 

محکم و با استقامت و با نیروی ایمان در برابر کفر جهانی مقاومت کنید و ترس به خود راه ندهید که خدا با ماست، به دعاها اهمیت بدهید، نمازجمعه‌ها، جماعت و مساجد را پر نگه دارید؛ زیرا دشمن از همین جماعت‌ها هراس دارد. 

در پایان از پدر و مادر عزیزم می‌خواهم در شهادتم گریه نکنید؛ زیرا شهادت برای من سعادت است و من همیشه در انتظار شهادت بودم. مرا ببخشید و حلالم کنید.

انتهای خبر/

برچسب ها: وصیت نامه ، شهید ، فارس
نظرات بینندگان