کد خبر: ۱۶۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
 رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: 

انجام رأی‌گیری وزرای پیشنهادی در روز چهارشنبه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس زمان‌بندی تا روز چهارشنبه بررسی وزرای پیشنهادی ادامه خواهد داشت و رأی‌گیری برای وزرای پیشنهادی در روز چهارشنبه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه بررسی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم گفت: در ابتدا خیرمقدم می‌گویم خدمت رئیس‌جمهورکه خودشان نیز فرزند مجلس هستند، امروز به مجلس یعنی خانه خودشان تشریف آوردند، همچنین به محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور و معاونین و وزرای پیشنهادی خوش آمد می‌گویم.

وی ادامه داد: در هفته‌ای که گذشت جلسات بسیار مفصل دقیق و منظم بین وزرا و همه کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی برقرار شد؛ یعنی حداقل از ۸ صبح تا ۸ شب و بعضاً تا پاسی از شب کمیسیون‌ها ادامه داشت و شناخت خیلی خوبی از بعد کارشناسی بین نمایندگان و وزرای پیشنهادی بود.

 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز در صحن مجلس شورای اسلامی بر اساس ماده ۲۰۴ آیین‌نامه داخلی مجلس بحث مربوط به بررسی کابینه در صحن مجلس شورای اسلامی شروع می‌شود بر اساس زمان‌بندی که داریم تا روز چهارشنبه این بررسی ادامه خواهد داشت و رأی‌گیری برای وزرای پیشنهادی در روز چهارشنبه انجام می‌شود.

قالیباف اظهار کرد: امیدوارم با یک همدلی و بررسی‌های دقیق و با در نظر گرفتن جنبه‌های کارشناسی بتوانیم در پایان وقت ۳۶ ساعت در صحن بررسی وزرای پیشنهادی را انجام دهیم.

وی در پایان تأکید کرد: خواهشم از همه همکاران خودم این است که نظم و انضباط را در طول بررسی‌ها رعایت کنند تا بتوانیم به درستی از وقت استفاده کنیم و جلسه را بتوانیم با کار کارشناسی به پایان برسانیم.

انتهای خبر/

منبع: فارس
نظرات بینندگان