کد خبر: ۱۶۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
 مدیرکل هواشناسی فارس خبر داد:

هشدار سطح نارنجی برای برخی نقاط

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه از بعد از ظهر سه‌شنبه ۲۹ تا چهارشنبه ۳۱ مردادماه رگبار و رعد و برق مناطق جنوبی و مرکزی استان را فرا می‌گیرد، گفت: برای این مناطق هشدار سطح نارنجی اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مسعود حقیقت با بیان اینکه بارش‌های رگباری تابستانه همراه با رعد و برق، وزش نسبتاً شدید، خیزش گرد و خاک و در مناطق مستعد، بارش تگرگ و جاری شدن روان آب را خواهیم داشت، گفت: از عصر دوشنبه ۲۹ تا چهارشنبه ۳۱ مردادماه در مناطق جنوبی و مرکزی استان فارس بارش تگرگ و رعد و برق را خواهیم داشت. وی افزود: این سامانه جدید رگباری برای عصر دوشنبه نیمه جنوبی، مناطق مرکزی و شهرستان‌های شیراز، لارستان، گراش، اوز، جهرم، جویم، فسا و کوار پیش‌بینی شده است.

وی همچنین به بارش‌های ۳۰ مرداد اشاره کرد و ادامه داد: این سامانه برای سه‌شنبه ۳۰ مردادماه در استان به ویژه مناطق مرکزی، غربی و شهرستان‌های شیراز، کوار، فیروزآباد، کازرون، فراشبند، قیر و کارزین و جهرم فعال است.

مدیرکل هواشناسی فارس خاطرنشان کرد: بارش رگباری برای چهارشنبه ۳۱ مرداد در همه مناطق استان به ویژه نیمه جنوبی، مناطق شرقی و شهرستان‌های شیراز، داراب، زرین‌دشت، لارستان، گراش، اوز، جویم، جهرم، فسا، نی‌ریز، استهبان، سروستان، قیر و کارزین، خنج، لامرد و مُهر پیش بینی شده است.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان