کد خبر: ۱۶۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
امام‌جمعه ارسنجان:

دولت چهاردهم باید از حاشیه بپرهیزد

امام‌جمعه ارسنجان گفت: مجلس با همراهی بیش از حد متعارف به وظیفه خود عمل کرد و حالا نوبت دولت پزشکیان است تا با این پشتوانه ها صرفا به فکر خدمت به مردم باشد و از حاشیه ها بپرهیزد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینعلی بهرامی در خطبه نمازجمعه امروز ۲ شهریورماه، آغاز هفته دولت را تبریک گفت و یاد شهدای گرانقدر دولت؛ شهید رجائی و رئیسی و‌امیرعبداللهیان را گرامی داشت.

وی به مناسبت هفته دولت گفت: شهید رجایی حدود یک سال نخست وزیر و حدود یک ماه رئیس جمهور بود، اما به همراه شهید باهنر، چنان مخلصانه خدمت کرد که در حافظه ملت ایران ماندگار شد تا آنجا که مردم برای توصیف سیدالشهداء خدمت، شهید آیت الله دکتر رئیسی عزیز، او را رجایی دوم نامیدند.

خطیب جمعه ارسنجان در ادامه قسمتی از کتاب یاران امام را بازگو کرد و گفت: شهید رجایی می‌گفت: شما باید هر وقت من را می‌بینید، بپرسید چه می‌کنی؟ و حتی سر من فریاد بکشید؛ البته فریادی برادرانه و همچون اعضای یک خانواده که برای مستضعفان چه کرده‌ای؟ 

بهرامی ضمن عرض تبریک به دولت چهاردم گفت: آرزوی توفیق برای همه اعضای هیئت دولت در خدمت به مردم را دارم،
حالا نوبت دولت چهاردهم است! آقای دولت چهاردهم الان توپ در میدان شماست، مردم به بهترین وجه به وظیفه خود عمل کردند و پای صندوق‌های رای آمدند و آقای پزشکیان بعنوان منتخب اکثریت رئیس جمهور شد.

خطیب جمعه ارسنجان خاطر نشان کرد: مجلس با همراهی بیش از حد متعارف، به وظیفه خود عمل کرد و یک رای کریمانه و سخاوتمندانه به کل اعضای کابینه‌ای که مدعی هستید اعضای آن را با هماهنگی کامل با ارکان اصلی نظام بالاخص رهبر معظم انقلاب انتخاب و معرفی کرده‌اید و کابینه فراجناحی و وفاق ملی را تشکیل داده‌اید، حالا نوبت دولت محترم دکتر پزشکیان است تا با این پشتوانه‌ها صرفاً به فکر خدمت به مردم باشد و از حاشیه‌ها بپرهیزد.

 بهرامی: نهاد امامت جمعه ضمن تشکر از رئیس جمهور و دولت چهاردهم و رئیس مجلس و نمایندگان محترم مجلس دوازدهم که هفته بسیار پرکاری را پشت سر گذاشتند و آزمون سختی را در مقابل چشمان تیزبین مردم عزیز ایران، پس دادند، ‌وظیفه خود را در امتداد مشی و منش رهبر حکیم انقلاب اسلامی، مبتنی بر دو اصل و راهبرد می‌داند: دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه .

وی در این باره بیان کرد و افزود: از دولت محترم انتظار توجه روزافزون در تشخیص اولویت‌های مردم و حرکت برمنوال نورانی خدمت به محرومان و عموم مردم و کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی در داخل کشور و اقدام هوشمندانه و قاطعانه و حکیمانه در سیاست خارجی خصوصاً در تقویت گفتمان و جبهه مقاومت و مبارزه و مقابله با رژیم جعلی و آمریکای جهانخوار را داریم.
 
خطیب جمعه در ادامه گفت: تا زمانی که دولت جدید بر صراط عدالت و آرمان‌های نظام و انقلاب و امامین انقلاب و شهدای عزیز هستند و هم و غمشان رفع مشکلات مردم باشد ما هم موظفیم با تمام توان حمایت و کمک و تقویت کنیم.

بهرامی در پایان گفت: اگر خدایی نکرده کلیت دولت یا هر یک از اعضای کابینه از این صراط اقوم منحرف و در تشخیص و عمل به اولویت‌ها که بالاترینش طبق فرمایش حضرت آقا بحث اقتصاد و سفره محرومین است دچار خطا و لغزش شود حتماً ما ائمه جمعه به نیابت از مردم اولین نفری هستیم که سفت و سخت و بدون اغماض تذکر می‌دهیم و نصیحت می‌کنیم و مطالبه‌گری خواهیم کرد.
 
انتهای خبر/224224
نظرات بینندگان