کد خبر: ۱۶۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
امام جمعه زرین دشت:

دولت باید گزینش را بر اساس معیار قرار دهد

امام جمعه زرین دشت گفت: ویژگی یک کارگزار با توجه به نامه ۵۳ کتاب شریف نهج البلاغه در حکومت اسلامی را چنین است، کارگزارانى را که انتخاب می‌کنید اعمّ از معاونین و مدیران، باید در کارایى و‌امانت متناسب با مسئولیتی باشند که برای او انتخاب کرده‌ای.

 

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دروندپور در خطبه نمازجمعه امروز ۲ شهریورماه گفت: آغاز هفته دولت است که این روز را خدمت همه دولت‌مردان در رأس ریاست جمهور، نمایندگان مجلس و هم به تمام وزرای پیشنهادی‌ایشان رای اعتماد دادند تبریک عرض می‌کنم. انشاالله‌امید داریم با تیمی که ریاست جمهور تشکیل دادند مشکلات موجود خصوصاً مشکلات اقتصادی که مقام معظم رهبری فرمودند اولویت رفع مشکلات اقتصادی است را برطرف شود.

وی ادامه داد: در آستانه فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان هستیم، بعضی از دوستان با همکاری مردم شریف شهرستان زرین دشت دو موکب را یکی در مرز شلمچه یکی هم در مسیر کربلا برپا کردند و درحال خدمت به زائرین هستند.

خطیب نماز جمعه زرین دشت افزود: در شهرستان زرین دشت نیز الحمدلله حدود چهار سالی است راهپیمایی  دلدادگان اربعین از مرقد مطهر شهدای گمنام تا امام زادگان واجب التعظیم روستای حاجی طاهره برگزار می‌شود، در روز اربعین بعد از برگزاری نماز صبح در مرقد مطهر شهدای گمنام و قرائت زیارت اربعین، راهپیمایی دلدادگان اربعین شروع می‌شود.
 
وی تصریح کرد: حدود ۱۴ موکب فعال در این شهرستان وجود دارد و عزیزانی که قصد دارند موکب بزنند در خدمتشان هستیم  انشاالله همه کمک کنند تا یک مراسم بسیار خوبی برگزار شود.

خطیب نماز جمعه زرین دشت در پایان خاطر‌نشان کرد: اِنَّ الحسینَ مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النَجاة ، چراغ هدایت و کشتی نجات امام حسین است، نه تنها امام حسین بلکه اهل بیت کشتی نجات هستند، حضرت زینب سلام الله علی‌ها فرمود: ما اگر بخواهیم بمانیم و همیشگی باشیم، باید با این وجه الله یك ارتباطی داشته باشیم، اهل بیت چون به خداوند نزدیک هستند، متصل به خداوند هستند برای همیشه باقی می‌مانند هم در زمان حیاتشان منبع فیض هستند هم در زمان مماتشان، ما اگر می‌خواهیم  ماندنی شویم و  مشمول،  وَ لَقَدْ كَرَّمْنا بَنی‏ آدَمَ شویم باید خودمان را متصل به اهل بیت کنیم هرکسی که خودش را از اهل بیت جدا کند مصداق أُولئِكَ كَالْأَنْعامِ است، راه ماندن  و باقی ماندن اتصال به امام است، زیرا اگر امامت و ولایت نباشد، دین هم از بین می‌رود.
 
انتهای خبر/224224
نظرات بینندگان