کد خبر: ۱۶۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
امام‌جمعه شهرستان اقلید:

بهترین پناهگاه در جنگ‌ترکیبی آغوش رحمت سیدالشهدا است

امام‌جمعه شهرستان اقلید: بهترین پناهگاه در جنگ ترکیبی و شبیخون فرهنگی، آغوش رحمت سیدالشهدا است.


به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین گشول دره سیبی در خطبه نمازجمعه امروز ۲ شهریورماه گفت: عشق و ارادت مردم شهرستان اقلید چه در ایران و عتبات‌عالیات همواره برقرار بوده است و این امر با برپایی موکب‌های برون‌مرزی و اجتماع بزرگ مردم اقلید در روز اربعین پررنگ‌تر جلوگر می‌شود.

وی  با اشاره به اجتماع دلدادگان حسینی در اربعین بیان کرد: همان‌طور که بیش از ۴۰ موکب برای این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند؛ همه مردم در این همایش اقتدار شیعه و عزت اسلام، یاری‌رسان باشیم و از هیچ کمکی دریغ نکنیم.

امام‌جمعه شهرستان اقلید در ادامه افزود: فرهنگ موکب داری و مشارکت‌دادن جوانان و نوجوانان در مراسمات فرهنگی و مذهبی؛ جامعه را بیمه و حفظ می‌کند و در شبیخون فرهنگی، امام حسین (ع) بهترین پناهگاه است.

وی در بخش دیگر خطبه‌های نمازجمعه به پیگیری مطالبات مردمی پرداخت و گفت: چرا تنها کارخانه تولید لوله‌های استیل در ایران و منطقه غرب آسیا در حال تعطیلی است؟ تعطیلی این کارخانه برابر با بیکار شدن کارگران و سرگردانی خانواده‌های آنان است.

گشول دره سیبی بیان کرد: مسئولان امر باید علاوه بر جلوگیری از تعطیلی این واحد صنعتی که ۹۰ درصد تولیدات آن در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استفاده می‌شود؛ به دنبال توسعه و افزایش تولید آن باشند.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان