کد خبر: ۱۶۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
فرازی از وصیت‌نامه شهدای فارس؛

راه پربرکت اسلام را انتخاب کنید

شهید حسین تفاح در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: راه پربرکت اسلام را انتخاب کنید، اگر که راه سعادت را انتخاب کردید بدانید که مرگ شما فرا خواهد رسید نه در این راه بلکه اگر در راه گمراهی هم باشید مرگ شما فرامی‌رسد و چه‌بهتر در هنگام نورانی و بیداری مرگ به سراغ شما آید.

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از «شاهد نیوز»، شهید حسین تفاح در سال ۱۳۴۴ در خانواده‌ای مذهبی در شهر شیراز به دنیا آمد.


 وی در زمان اوج‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی دوازده سال بیشتر نداشت؛ اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ با عضویت در گروه مقاومت مسجد المهدی و سید ابوطالب و همچنین انجمن اسلامی دبیرستان فعالیت خود را در جهت پیشبرد انقلاب اسلامی گسترش داد.


 وی پس از پایان دوران تحصیلات وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و هم‌زمان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کرد، وی در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۴ در عملیات کربلا چهار در منطقه شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.


راه پربرکت اسلام را انتخاب کنید 

 


وصیت شهید:


 
 چند کلامی را به‌عنوان وصیت برای شما می‌گویم در وهله اول وصیت می‌کنم شما را به تقوای در کارهای نیک، کارهای نیک‌انجام دهید و از من گنهکار عبرت گیرید و کارهای ناشایست انجام ندهید.


 پس دعا کنید که سخنانم از روی ریا تکبر عجب و غرور نباشد و امیدوارم شما نیز برایم دعا کنید که چنین نباشد، اگر که روزی فرارسید که من در بین شما نبودم در حقیقت من یک شهید هستم در نزد خدا نه در نزد بندگان خدا و باز می‌گویم برایم دعا کنید شهید واقعی باشم در نزد خدا، من نمی‌دانم که خداوند این سعادتی که در راه خودش گذاشته را نصیب من حقیر گنهکار می‌کند یا نه .

هر شهیدی به نوبه خود پیامی دارد امیدوارم که خداوند اگر که مرا از دنیا برد نزد خودش شهید باشم و آن وقت شما بتوانید این پیام را این وصیت‌نامه را در آن زمان به‌عنوان پیام یک شهید واقعی بخوانید.


 
 راه پربرکت اسلام را انتخاب کنید، اگر که راه سعادت را انتخاب کردید بدانید که مرگ شما فرا خواهد رسید نه در این راه بلکه اگر در راه گمراهی هم باشید مرگ شما فرامی‌رسد و چه‌بهتر در هنگام نورانی و بیداری مرگ به سراغ شما آید و این مرگ، مرگ نور است و آن وقتی است که خداوند شما را از ظلمات خارج می‌کند به‌سوی نور تا زنده‌اید قدر این عمر پربرکت را بدانید و این را نیز بدانید که عاقبت همه چیز فانی است و چیزی که جاودانه است پروردگار عالم است قدر شهیدانتان را بدانید این مملکت که همین شهدا هستند شما را خشنود می‌کنند.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان