کد خبر: ۱۶۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
امام‌جمعه اقلید بیان کرد: 

تهدید وحدت ملی با ۲ قطبی شدن جامعه

امام‌جمعه شهرستان اقلید گفت: وحدت مردم با مردم، وحدت مردم با مسئولان و وحدت مسئولان با مسئولین سه بعد وحدت ملی است و آنچه این وحدت‌ها را تهدید می‌کند دوقطبی‌هاست که منجر به تفرقه در کشور می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های نمازجمعه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۳، بیان کرد: جامعه ما به دو نوع وحدت اسلامی نیاز دارد؛ یکی وحدت بین‌المللی و ناظر به امت اسلام در سرتاسر جهان و دوم وحدت ملی و ناظر به آحاد ملت در کشور ایران است.

 

 وی با اشاره به ابعاد وحدت ملی خاطرنشان کرد: وحدت مردم با مردم، وحدت مردم با مسئولان و وحدت مسئولین با مسئولین سه بعد وحدت ملی است و آنچه این وحدت‌ها را تهدید می‌کند دوقطبی‌هاست که منجر به تفرقه در کشور می‌شود.

 

 امام‌جمعه اقلید افزود: مقابله با پدیده دو قطبی‌ها نیازمند این مهارت است که اختلافات و دوقطبی‌ها را به رسمیت بشناسیم؛ با حساسیت و هوشمندی آنها را رصد کنیم و با دوقطبی، ایجابی مواجهه کنیم.

 

 گشول دره سیبی بیان کرد: دوقطبی انقلاب و استکبار در ایران اسلامی وجود دارد و بازمانده‌های دوران استکبار با این انقلاب بد هستند؛ اما قاطعیت جامعه کثیر انقلابی ایران با حضور حماسی خود در صحنه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی علاقه خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند.

 

 وی ادامه داد: باتوجه‌ به جمعیت شهرستان باید ظرفیت پزشکان متخصص مطابق نیازمندی مردم افزایش یابد، لازم است مسئولان استان و مدیران شهرستان زمینه حضور متخصصان دیگر از جمله چشم‌پزشک را افزایش دهند تا تقاضا و عرضه، تناسب و توازن یابد.

 

 امام‌جمعه اقلید در ادامه گفت: مشکل تأمین آب روستاهای نظام‌آباد و حسین‌آباد و روستاهای اطراف با حفر چاه جدید، لوله‌گذاری و تأمین اعتبار حل خواهد شد؛ ولی مهم سرعت‌بخشیدن به این مسئله و خواسته مهم مردم است.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان