کد خبر: ۱۶۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
امام‌جمعه قیر و کارزین:

وحدت‌، راهبردی‌ست که هیچ‌زمان تغییر نخواهد کرد

امام جمعه قیر و کارزین گفت: وحدت یک راهبردی است که هیچ‌زمان تغییر نخواهد کرد، در عرصه بین‌المللی مسلمان‌ها نیاز به وحدت و منادی وحدت بین مسلمان‌ها جمهوری اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صداقت در خطبه های نمازجمعه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۳ قیر و کارزین با اشاره به نهم ربیع الاول آغاز ولایت امام زمان (عج) بیان کرد: برای فرج حضرت مهدی (عج) زیاد دعا کنیم چرا که  فرج حضرت بقیه الله (عج) گشایش و فرج برای ماها و مستضعفین دنیا هم خواهد بود طبق آیات قرآن کریم این اراده خدا است که حکومت بر این دنیا به دست صالحان و مستضعفین عالم خواهد بود.

 

وی با اشاره به دوازدهم ربیع الاول و آغاز  هفته وحدت یادآور شد: ما به وحدت نیاز داریم؛ وحدت یک راهبردی است که هیچ زمان تغییر نخواهد کرد، در عرصه بین‌المللی مسلمان ها نیاز به وحدت و منادی وحدت بین مسلمان ها جمهوری اسلامی بوده است.

 

امام جمعه قیر و کارزین افزود:  شما می بینید دشمن بین کشور های اسلامی در حال تفرقه اندازی است، به خاطر این است که وحدت بین مسلمان ها به نفع مسلمان ها و به ضرر صهیونیست‌ها و جهانخواران است.

 

صداقت در ادامه گفت: حشد الشعبی عراق،  شیعیان جنوب لبنان، سوریه، یمن، اتحادی تشکیل داده اند که بخشی از ظرفیت بزرگ جهان اسلام علیه صهیونیست‌ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت انقلاب اسلامی رشد کرد و به قدرت رسید؛ شما نگاه کنید چه بر سر صهیونیستها آمده است، حمله صهیونیست‌ها در بستر حکومت،  دز زمان نکبت بار خودشان هستند.

 

 امام جمعه قیر و کارزین مطرح کرد: رژیم صهیونیستی رو به افول است، اقتصاد رژیم صهیونیستی به شدت ضربه خورده است، مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی به بیش از یک میلیون نفر رسیده  است، راهپیمایی و تظاهرات چند صد هزار نفری بی‌سابقه در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

 

صداقت تصریح کرد:  اینها به برکت همین انتقال تجارب به کشورهایی است که بخشی از آنها نیز به میدان آمده اند، اگر کشورهای اسلامی با تمام قدرتشان به میدان می آمدند مطمئن بودیم که نامی از این رژیم خونریز و فاشیست صهیونیستی نبود.

 

 وی با بیان اینکه ما در داخل کشور نیز نیاز به وحدت داریم، گفت:  امامین انقلاب همیشه بر وحدت داخلی تأکید می‌کردند، همه مسئولان در کنار هم بدون هیچ غرضی جز مصلحت کشور بیایند در کنار هم باشند، کمک کنند، کار کنند، شایسته سالاری، وفاق و وحدت ملی را به معنای واقعی آن مد نظر گرفته شود، کسانی که انقلاب  و ولایت فقیه را قبول دارند، وحدت ملی و وفاق ملی با اینها  شکل می گیرد.

 

امام جمعه قیر و کارزین با اشاره به اینکه ما به اصل وحدت بین مردم و مسئولین نیاز داریم، گفت: وحدت به معنای اینکه سیاه نمایی از مسئولان نکنیم  و گذشته را تیره و تار نشان ندهیم، در کنار انتقادات که دلسوزانه با هدف پیشرفت و رفع نقص‌ها و مشکلات انجام می گیرد، راه حل‌ها نیز مطرح شود، اگر وحدت نباشد دوقطبی سازی‌های کاذب که دشمن انجام می دهد همه به ضرر پیشرفت کشور و به نفع دشمن است.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان