کد خبر: ۱۶۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
امام جمعه موقت قیروکارزین بیان کرد:

دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات ایران

هفته دفاع مقدس رویداد و رخدادی است که برگ زرینی از افتخارات ایران اسلامی است و همه ما باید تلاش کنیم و کوشش کنیم دفاع مقدس و این هشت سال جنگ تحمیلی سینه به سینه نسل اندر نسل منتقل بشود.

  حجت‌الاسلام جعفری امام‌جمعه موقت قیروکارزین در خطبه‌های این هفته قیروکارزین با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس رویداد و رخدادی است که برگ زرینی از افتخارات ایران اسلامی است و همه ما باید تلاش کنیم و کوشش کنیم دفاع مقدس و این هشت سال جنگ تحمیلی سینه به سینه نسل اندر نسل منتقل بشود.

 وی تصریح کرد: این رویدادهایی که در دفاع مقدس بوده است، آن صفا و صمیمیت، آن مهر و محبت، آن ایمان و عشق به الهی، آن عشق به اهل‌بیت، آن توسل به اهل‌بیت، آن ایثار و مقاومت، آن شجاعت‌ها و دلاوری‌ها، همه و همه باید گفته بشود.

 جعفری با بیان اینکه شهدای ما تا آخرین نفس از کیان میهن اسلامی دفاع کردند افزود: ما هم باید هم پیمان و هم عصر با شهدا شویم و تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون باید آمادگی مقاومت داشته باشیم و این فرمایشاتی است که شهدای والامقام از ما می‌خواهند.

 امام‌جمعه موقت قیروکارزین ادامه داد: امروز جبهه مقاومت این چنین در جهان خوش می‌درخشد، از انصارالله یمن از حزب‌الله، از حماس، از حشدالشعبی عراق، از سوریه، همه این‌ها به اقرار خودشان الگو گرفته از دفاع مقدس و شهدای والامقام ایران اسلامی هستند.

 وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در شهرستان قیروکارزین در این هفته تدارک دیده شده است که از فردا آغاز می‌شود گفت: از اولین ساعات اولیه صبح فردا ۳۱ شهریورماه با تجمع بزرگ بسیجیان در میدان امام خمینی (ره) شهر قیر شروع می‌شود که به سهم خودم از همه کسانی که دست‌اندرکار این تجمع هستند از جمله ناحیه مقاومت سپاه ویژه تشکر می‌کنم.

 جعفری با بیان اینکه یکم مهرماه آغاز بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب آموزش‌وپرورش به مسئله تحول بنیادین آموزش‌وپرورش اشاره کردند و فرمودند که آینده کشور به‌خوبی به دست آموزش‌وپرورش است. فرمودند که هرچه اینجا هزینه کنیم در آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری هست.

 حجت‌الاسلام جعفری افزود: اگر امروز برای تعلیم‌وتربیت برای دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان هزینه نشود باید در آینده‌ای نه‌چندان دور صدها برابر هزینه کنیم. امروز شاهد هستیم به خاطر کج سلیقگی برخی از مسئولین که تفکرشان این است که آموزش‌وپرورش مصرفی است. نباید آنجا هزینه کرد و آنجا بها داد. می‌بینید که چقدر جوانان ما آسیب‌زا شده و ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی زیاد شده است.

 وی خاطرنشان کرد: از مسئولین از وزیر آموزش‌وپرورش، از نظام اسلامی می‌خواهیم که توجه ویژه به‌نظام آموزش‌وپرورش داشته باشند و اینجا را واقعاً عنایت ویژه داشته باشند و هزینه کنند.

 انتهای خبر/ ۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان