کد خبر: ۱۶۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش میدهد:

دیدار سردار سعید کوشکی با بسیجیان قیروکارزین

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان فارس در همایش حماسی ۳۱ شهریورماه بسیجیان قیروکارزین با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایطی که بر این آب و خاک و مردم گذشت در میدان حاضر شدند و فرمان ولی خدا را با تمام توان و انرژی شنیدند و پا به صحنهٔ دفاع گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، سردار سعید کوشکی با بیان اینکه چرا باید هفته دفاع مقدس گرامی داشته شود تصریح کرد: دشمن آمد که نام و نشانی از انقلاب، اسلام و ایران و امام نماند. جنگ را بر ما تحمیل کردند. قریب به هفتاد و پنج کشور دست در دست هم و شیاطین عالم پشت در پشت هم، در کنار هم، در مقابل این قله نور قد علم کردند. اما خدا وقتی بخواهد بنده‌ای یا بندگانی را بر شیاطین عالم پیروز گرداند، این چنین رقم می‌زند.

وی عنوان کرد: آن روزی که دشمن این اقدام خبیثانه را در دستور کار قرار داد، تصور نمی‌کرد که امروز به واسطه فروش سلاح‌های پیشرفته، این ملت را تحریم کنند. این افتخاری است که ایثارگران، زنان، همسران و خانواده‌های معظم شهدا برای ما آفریدند.

مدیر حفظ و آثار ارزشهای دفاع مقدس گفت: دشمنی که امروز بیش از ۱۳۵ پایگاه پیرامون کشور ما ایجاد کرده است. مجبور است با یک تهدید رسانه‌ای ناوهای هواپیمابرش را کیلومترها و هزاران کیلومتر از خاک و مرز ایران دور کند.

کوشکی ابراز کرد: امروز ایران اسلامی به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام، به‌عنوان یک قدرت مسلط منطقه‌ای در حال پیشبرد اهدافی است که خط و نشان آن امامین انقلاب برای دشمنان طراحی کرده‌اند.

 وی با بیان اینکه دشمن در آستانه نابودی است و به هر جنایتی دست می‌زند گفت: باید تمام وجود خود را مهیا کنیم تا هم از بعد جسمانی و روحانی از اسلام عزیز و این سرزمین گهربار دفاع کرد. دو سال پیش کسانی که در این کشور از آب و خاک و تمام نعمت‌های این کشور استفاده کردند، بر علیه ارزش‌های اسلامی به میدان آمدند. این نفاق پیشگان در صحنه‌های گوناگون انقلاب به دنبال فرصت برای فروپاشی ارزش‌ها بودند. فراموش نمی‌کنیم که چه صحنه‌هایی را برای این ملت ایجاد و خساراتی را برای خودشان ایجاد کردند.

سردار کوشکی گفت: اولین شعار این گروه نفاق پیشه، تجزیه ایران اسلامی بود. دروغ می‌گویند آن‌هایی که مدعی مردمند. برخی سلبریتی‌های خائن و رذل و کسانی که با نان و جان و پول این ملت به مقام و شهرت رسیدند. برای فروپاشی ارزش‌های اسلامی به میدان آمدند اما خدا نخواست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان فارس عنوان کرد: شما بسیجیان، مردان و زنان میدان‌دار رزم به میدان آمدید. اجازه ندادید تاریخ تکرار شود. شما در صحنه‌های گوناگون حاضر شدید و از این کشور و این مردم دفاع کردید. 

سردار کوشکی افزود: نمی‌شود این راه سخت و پر پیچ و خم و پر از دشمن و حیله گران و افسون گران گوناگون، بدون ایمان کامل به خدای تبارک و تعالی طی کرد. اولین قلهٔ ایمان، اقامهٔ نماز است. عزیزان و بسیجیان، مسجد پایگاه دین‌داران و خانهٔ خدای عزیز و بلندمرتبه است. این خانه را باید پر کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن در حال طراحی صحنه‌های گوناگون برای مقابله به‌ویژه نسل جوان و نوجوانان عزیز ماست. دشمن را باید بشناسیم و در این میدان با آگاهی کامل قدم برداریم. 

کوشکی در آخر با بیان اینکه باید در میدان بمانید و خسته و ناامید نشوید اظهار کرد: دشمن از درون برای فروپاشی کشور شما، نقشه‌ها طراحی کرده است. در میدان ماندن ما باعث می‌شود که دشمن ناامید شود.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان