کد خبر: ۱۶۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
رییس دادگستری زرین دشت گفت:

هفته وحدت نماد صلح و دوستی

ماه ربیع‌الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است و هفته وحدت بی‌تردید نماد صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی مکتبی است که حضرت محمد (ص) معرف آن به امت بود.

 بهنام نجفی‌زاده رئیس دادگستری شهرستان زرین‌دشت در گفتگو با خبرنگار واحد فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد رسول اکرم صلی‌الله علیه وآله وسلم و امام جعفر صادق علیه‌السلام را به همه مسلمانان جهان، مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان زرین‌دشت و خانواده‌های محترم و معزز شهدا تبریک گفت.
 
 وی افزود: ماه ربیع‌الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است و هفته وحدت بی‌تردید نماد صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی مکتبی است که حضرت محمد (ص) معرف آن به امت بود.
 رئیس دادگستری زرین‌دشت خاطرنشان کرد: اسلام به‌عنوان برترین و کامل‌ترین دین الهی، توسط آخرین پیامبر خداوند تبارک و تعالی حضرت محمد مصطفی (ص) به بشریت عرضه شد، اما همواره دشمنان دین و اسلام از آغاز نبوت پیامبر تا امروز، با طرح انواع فتنه‌ها و با توسل به حربه فرقه‌گرایی، به دنبال تفرقه‌افکنی میان مسلمانان، بوده و هستند.

  نجفی‌زاده گفت: اما آنچه که امروز در بین مسلمانان، شیعه و سنی باید مورد تأکید و توجه قرار گیرد، وحدت کلمه و اصل قرار دادن آن در راستای تشکیل امت واحده اسلامی است؛ چراکه استکبار جهانی در جنگ نرم علیه مسلمانان از شگرد تفرقه و تضادآفرینی گسترده‌ای استفاده می‌کند و با کمک عمال خود و سرکرده‌های گروه‌های جاهل و افراطی بر آتش مکتب‌های فکری تکفیری می‌دمد.

 وی ادامه داد: وحدت و انسجام، همبستگی و همدلی مسلمانان، از تعالیم روح بخش اسلام و اصول فرهنگ قرآنی است و این مهم، همواره مورد تأکید و توصیه پیشوایان و بزرگان دین مبین اسلام بوده و هست و به حق نیاز جامعه اسلامی در تمام زمان‌ها به‌ویژه امروز است.

 در آخر رئیس دادگستری زرین‌دشت آغاز هفته وحدت و میلاد پُر خیروبرکت سرور کائنات پیامبر مهربانی‌ها نبی مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص) و امام جعفر صادق (ع) را محضر حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنافداه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و عموم مسلمین جهان به‌خصوص مردم شریف شهرستان زرین‌دشت دیار آیت‌الله نسابه و خانواده‌های محترم و معزز شهدا تبریک گفت، و ابراز امیدواری کرد: دست در دست هم با بهره‌گیری از تعالیم دین مبین اسلام و همراهی و یکدلی، یکرنگی و خلوص نیت در مسیر پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تحت فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله شریف گام برداریم.
 
 
 انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان