کد خبر: ۱۶۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳
رئیس سازمان فضای مجازی استان فارس بیان کرد:

آزادی ۶ زندانی جرایم غیر عمد

رئیس سازمان فضای مجازی استان فارس بیان کرد: اکنون شکل جدید دیگری از تلاش‌های فعالان فضای مجازی را شاهدیم که نمونه آن جمع آوری کمک برای آزادی ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، سید محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس با اعلام اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف ارگان‌های دولتی و انقلابی جهت دهی و فراهم کردن شرایط نقش آفرینی همه آحاد جامعه در تحولات اجتماعی و فرهنگی است تا دولت مردمی شکل عملی خود را بازیابد.

 هاشمی استفاده از ظرفیت فعالان فضای مجازی در کمک رسانی به حل مشکلات مردم از طرق مختلف به‌ویژه مطالبه‌گری را مثال زده و گفت: خوشبختانه در استان فارس به‌صورت جدی شکل جدیدی از تلاش‌های فعالان فضای مجازی را شاهدیم که نمونه آن جمع‌آوری کمک برای آزادی ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد است.

 وی ادامه داد: این شش زندانی که دارای محکومیت مالی و پرونده حقوقی بودند به علت مسائلی چون ورشکستگی اقتصادی و یا خسارت تصادفات ناشی از عدم تناسب سقف بیمه با خسارات وارده زندان به سر می‌بردند که با جمع‌آوری کمک مالی و هماهنگی سازمان بسیج حقوق‌دانان استان فارس از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

 رئیس سازمان فضای مجازی آزادی این زندانیان را شروعی برای حرکتی دانستند که در پی ساماندهی حضور جوانان در فضای مجازی است تا نشان دهد می‌توان در هر عرصه‌ای گامی مهم جهت حل مشکلات مردم، بهبود زندگی مردم و در نتیجه افزایش مقبولیت نظام جمهوری اسلامی دانست.

 محسن هاشمی از همه فعالان فضای مجازی درخواست کرد که به نقش والای خود به‌عنوان یک صاحب تریبون واقف شده و با تاسی از سازمان فضای مجازی مطالبه‌گری و ایجاد گفتمان خدمتگزاری روی بیاورند تا بتوانیم آلامی از جامعه را کاهش دهیم.

 هاشمی فضای مجازی را فضای حقیقی دانست که به‌صورت آشکار در جامعه قابل رؤیت بوده و می‌توان به‌وضوح نقش الگوهای معرفی شده در شبکه‌های اجتماعی را در سطح جامعه مشاهده نمود، از این رو می‌طلبد که با جدیت به ارائه الگوهای واقعی مطابق با مبانی هویتی جامعه و فرهنگ و تاریخ کشور عزیزمان پرداخت تا شاهد یک جهش فرهنگی و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون اقدام اخیر کاربران فضای مجازی استان فارس بود.

انتهای خبر/ 224224

برچسب ها: آزادی ، زندان ، خیرین فارس
نظرات بینندگان