کد خبر: ۱۶۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

اجلاسیه سرداران و ۷۲۰ شهید شهرستان مرودشت

اجلاسیه سرداران و ۷۲۰ شهید شهرستان مرودشت در پنجم مهر ماه ۱۴۰۳ همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل مصلی نماز جمعه مرودشت برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، اجلاسیه سرداران و ۷۲۰ شهید شهرستان مرودشت در پنجم مهرماه ۱۴۰۳ هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در محل مصلی نمازجمعه مرودشت برگزار می‌شود.

شایان ذکر است متولی این مراسم، ستاد بزرگداشت شهدای شهرستان مرودشت است.

 در کنار این مراسم، نمایشگاه دفاع مقدس و ادوات جنگی و اجرای گروه فرهنگی هنری حضرت مادر برگزار می‌شود.

 در این مراسم سرتیپ پاسدار حاج محمدجعفر اسدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند و حاج مهدی سروری از مشهد مداحی این مراسم را به عهده دارد.

 اسفندیار عبداللهی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به مناسبت برپایی اجلاسیه شهدای مرودشت در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه» ضمن تشکر از خادمین شهدا و کسانی که در برپایی یادواره شهدا فعال بوده‌اند، گفت: امروز امنیت، آرامش و سربلندی کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم و لازم است همه ما از مسئولین و مردم در برپایی هرچه باشکوه‌تر اجلاسیه شهدا در پنجم مهرماه و در شأن شهدای عزیزمان تلاش کنیم.

 عبداللهی در ادامه از مردم خواست تا با شور و اشتیاق در یادواره شهدا شرکت کرده و همچنین مسئولین با اتحاد و همدلی در هرچه بهتر برگزارشدن مراسم کمک کنند تا یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس در ذهنشان زنده شود و باروحیه و انگیزه راه شهدای جلیل‌القدرمان را دنبال کنند.

انتهای خبر/ 224224


 

نظرات بینندگان