کد خبر: ۱۶۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

ویژه برنامه شب‌های پر ستاره

اولین شب از ویژه برنامه شب‌های پر ستاره در حرم مطهر امین ولایت با محوریت نکوداشت دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس و چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با روایتگری حاج حسین یکتا برگزار شد.

  به گزارش واحد فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، اولین شب از ویژه برنامه شب‌های پر ستاره در حرم مطهر امین ولایت با محوریت نکوداشت دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس و چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با روایتگری حاج حسین یکتا برگزار شد.

 این برنامه از چهارم لغایت ۶ مهرماه در حال برگزاری است؛ ساعت برنامه از ۱۹ تا ۲۰/۳۰ انجام می‌شود.

 برنامه شب‌های پر ستاره که با استقبال مردم طی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در گلزار شهدای بهشت‌زهرا تهران، سال ۱۴۰۰ در گلزار شهدای قم و سال ۱۴۰۲ در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، امسال نیز مهمان شهدای استان فارس است .

 

ویژه برنامه شب‌های پر ستاره

 اولین شب از این برنامه با حضور پرشور مردم و مسئولین استان در قالب روایتگری حاج حسین یکتا از راویان و رزمندگان دفاع مقدس همراه بود.

 در ابتدای مراسم بعد از قرائت قران کریم؛ حاج حسین یکتا درباره شهدای تروریستی حرم شاه‌چراغ «ع»، شهدای امنیت، شهدای سلامت و شهدای دفاع مقدس استان فارس روایتگری کرد.

 راوی از شهید اسلامی نسب گفت

 شهید اسلامی نسب از شهدای جنگ تحمیلی، معروف به شهید زهرایی بود که در تاریخ ۴ دی سال ۱۳۶۵ در محور شلمچه شهید شد. پیکر مطهر این شهید پس از ۲۰ روز به شیراز منتقل و در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شد.

 وی یاد و خاطرات شهدای سلامت را زنده نگه داشت و ادامه داد: شهیده مریم رحیمی نیز در زمان شیوع کرونا باوجود بارداری، در بیمارستان نمازی مشغول به خدمت‌رسانی به بیماران بود این شهیده بزرگوار در راه دفاع از سلامت به شهادت رسید.
 
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»؛ حضور پرشور دهه هشتادی‌ها در این مراسم چشمگیر بود، این برنامه از شبکه‌های قرآنی، سوم سیما و شبکه استانی فارس به‌صورت زنده پخش می‌شود
 
 در پایان مراسم مردم خون‌گرم شیرازی به استقبال حاج حسین یکتا رفتند و از روایتگری وی ابراز خرسندی و تشکر کردند، همچنین مردم شهیدپرور شیراز بر مزار شهدای تروریستی حرم مطهر حاضر شدند و ضمن ادای احترام، به غبارروبی و گل‌افشانی پرداختند.

 انتهای خبر/ ۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان