کد خبر: ۱۶۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۷ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳
گزیده وصایای شهدای استان فارس؛

پشتیبان ولایت‌فقیه باشید

شهید «کرامت‌اله حسین زادگان» در گوشه‌ای از وصیت خود می‌نویسد: ای رهروان راه سعادت و ای از طاغوت رسته‌ها که خداوند بزرگ بر شما منت نهاده است پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و از امام امت صددرصد برای خدا پشتیبانی کنید، لحظه‌ای غفلت نکنید که زندگی، ریاست، مقام و... همه موقت است؛ سعی کنید.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، به نقل از نوید شاهد فارس، شهید «کرامت‌اله حسین زادگان» پنجم فروردین سال ۱۳۳۳ در روستای کوشک قاضی فسا دیده به جهان گشود. ۷ سالگی رفت و پس از گذراندن دوران تحصیلی موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. پس از آن در نیروی هوایی رشته همافری استخدام و در تهران بیش از دو سال ادامه تحصیل داد. با آغاز جنگ تحمیلی دو بار عازم جبهه شد و سرانجام سوم مهرماه ۱۳۶۱ در جبهه کوشک به شهادت رسید.

پشتیبان ولایت‌فقیه باشید

 

 متن وصیت: زندگی، ریاست و مقام همه موقت است

 هدیه من به کلیه پدر و مادر بزرگوارم برادر و خواهران عزیزم، همسر مهربانم و همه دوستان و قوم و خویشان و نزدیکان این است که خدا را فراموش نکنید؛ با یاد خدا و برای خدا قدم بردارید. به پدر و مادر بزرگوارم که من به‌عنوان امانتی نزد آن‌ها بودم سلام فراوان می‌رسانم و از اینکه نتوانستم حتی به‌اندازه یک لحظه زحمت پدر و بی‌خوابی مادرم را جبران کنم از خدا طلب مغفرت و آمرزش می‌کنم و از همسر مهربانم می‌خواهم فرزندم را فاطمه‌وار تربیت نمایید تا بتواند در جمهوری اسلامی خدمتگزار واقعی باشد. از اینکه با تو وداع می‌گویم و به‌سوی خدا می‌روم افتخار کن.

  یگانه برادر بزرگوارم که در طول زندگی چون پروانه‌ای دلسوز به گرد من و بعد از خدا پشتیبان و پشتکارم بود سلام فراوان می‌رسانم، از خدای بزرگ طلب اجر می‌نمایم. خواهران عزیز و گرامیم سلام فراوان می‌رسانم و از آن‌ها می‌خواهم که گریه نکنند، اگر گریه‌ای دارند با یاد امام حسین علیه‌السلام و ائمه اطهار گریه کنند.

 ای رهروان راه سعادت و ای از طاغوت رسته‌ها که خداوند بزرگ بر شما منت نهاده است پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و از امام امت صددرصد برای خدا پشتیبانی کنید، لحظه‌ای غفلت نکنید که زندگی، ریاست، مقام و... همه موقت است؛ سعی کنید تکلیف انجام دهید چه کسی خوشش بیاید چه کسی بدش بیاید.

 انتهای متن/

نظرات بینندگان