کد خبر: ۱۶۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳
امام‌جمعه شهرستان اقلید بیان کرد:

خدمات نظام به برکت ولایت و خون شهداست

امام‌جمعه شهرستان اقلید بیان کرد: جنگ تحمیلی عراق بر ایران طولانی‌ترین و وسیع‌ترین جنگ به شمار می‌آید و خدمات نظام به برکت ولایت و خون شهداست. 

به گزارش واحد سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید گشول‌دره‌سیبی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان در خصوص همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی گفت: انقلاب اسلامی فهم موضوعاتی همچون مسئله فلسطین و ظلم تاریخی به ملت آن را از انحصار طبقه محدود عزلت گزیده‌ای به نام روشن‌فکر بیرون آورد و مسائلی از این دست حتی برای نوجوانان و نونهالان، روشن و قابل فهم گشت.

خدمات نظام به برکت ولایت و خون شهداست

امام‌جمعه شهرستان اقلید ادامه داد: چندی پیش دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ هفتم اکتبر، بالغ بر ۱۶هزار نفر کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است؛ و بیش از ۱۷هزار کودک فلسطینی یکی از والدین یا هر دوی آن‌ها را از دست داده‌اند؛ و ۳هزارو۵۰۰ کودک فلسطینی به علت قحطی غذا با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: کودکان، مظلوم‌ترین قربانیان جنگ‌ها هستند، و کودکان فلسطینی در مظلومیتی مضاعف قرار گرفته‌اند، طفلِ معصوم‌هایی که جرمشان تنها زاده شدن در سرزمین مادری‌شان است.

حجت‌الاسلام گشول‌دره‌سیبی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها با انگیزه‌ای مشابه و هم‌سو با فرعون دست به قتل‌عام کودکان می‌زنند بیان کرد: وقتی یکی از خبرنگاران غربی به «بِنْ‌گِویر»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعتراض می‌کند که در بمباران بیمارستان المَعمَدانی تعداد زیادی از کودکان کشته شده‌اند! می‌گوید: این کودکان بعدها به نیروهای تروریست (بخوانید رزمندگان دلاور مقاومت) تبدیل می‌شدند! این همان انگیزه‌ای که فرعون در قتل‌عام کودکان دنبال می‌کرد.

امنیت امروزی مدیون رشادت هشت‌ساله جوانان ایرانی

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان اقلید به مناسبت هفته دفاع مقدس به رشادت‌های فرزندان ایران در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: امنیت امروزمان مدیون اخلاص و شجاعت جوانان و نوجوانانی بود که خالصانه در راه نظام در برابر قدرت‌های دنیا ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی عراق بر ایران طولانی‌ترین و وسیع‌ترین جنگ بوده؛ به‌طوری که این جنگ دو برابر جنگ جهانی دوم و ۱/۵ برابر جنگ جهانی اول بوده است.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان