کد خبر: ۱۶۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

مسابقات لیگ برتر نونهالان در شیراز

دوره مسابقات فوتبال نونهالان پسر زیر ده سال شیراز لیگ برتر و دسته یک از تاریخ جمعه ششم مهرماه ۱۴۰۳ آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار واحد ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، دوره مسابقات فوتبال نونهالان پسر زیر ده سال شیراز لیگ برتر و دسته یک از تاریخ جمعه ششم مهرماه ۱۴۰۳ آغاز شده است. این دوره از مسابقات که به همت هیئت فوتبال شیراز برگزار می‌شود؛ آخر هر هفته روزهای پنج‌شنبه و جمعه در مجموعه ورزشی پوریای ولی واقع در بلوار ارتش برگزار می‌گردد.

مسابقات لیگ برتر نونهالان در شیراز

مسلم عادل فرد مربی تیم‌ صدرا پایه ۱۰ الی ۱۲ سال در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: این مسابقات بین تعدادی از تیم‌های خوب شیراز هست که در مجموعه ورزشی پوریای ولی به شکل لیگ یک و لیگ برتر برگزار می‌شود.

عادل فر افزود: در این مجموعه از صبح تا کنون حدود ۱۲ مسابقه برگزار شده و برد و باخت‌هایی بوده از بین کسانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند استعدادهای خیلی خوبی دیده می‌شود که ان‌شاءالله آینده فوتبال ایران را خواهند ساخت.

وی ادامه داد: ۶۰ تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند که هر تیمی ۹ بازی انجام می‌دهد و این مسابقات هر هفته در ورزشگاه پوریای ولی انجام می‌گیرد.

 

این مربی فوتبال نونهالان در مطالبه‌ای از مسئولین بیان کرد: مسئولین باید به فکر باشند و به مجموعه‌های ورزشی رسیدگی کنند؛ مثلاً الان سکوهایی برای نشستن و تماشای والدین باید وجود داشته باشد؛ ازنظر کیفیت چمن، امسال زمین چمن مصنوعی بازسازی شده و بسیار خوب است.

مسابقات لیگ برتر نونهالان در شیراز

در ادامه محمدعلی فاضل مربی تیم پارس بهارستان لیگ برتر زیر ۱۰ سال در خصوص کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات بیان کرد؛ زمین‌های بازی خوب هستند؛ اما مسئله مهم‌تر داوری است، علاوه بر داور ناظر داور هم باید باشد و از بیرون نظارت به کار داورها داشته باشند چون داورها خیلی جوان و کم‌تجربه هستند؛ پارسال کیفیت داوری‌ها پایین بود ان‌شاءالله که امسال مناسب باشد.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان