کد خبر: ۱۶۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

اقدام بزرگ فرهنگی در شیراز

ابراهیم کمالی دشت ارژنی بیان کرد: افتتاح پردیس سینمایی امین تارخ را اقدام بزرگ فرهنگی است که در مدتی کوتاه به بهره برداری رسید و در بلند مدت ضلع جدیدی در مناسبات فرهنگی شیراز رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار واحد اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، سید ابراهیم حسینی شهادت شخصیت بزرگ اسلام سید حسن نصرالله را به محضر شریف امت اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی را تعزیت و تسلیت عرض کرد و برای ایشان علو درجات را از خداوند خواستار شد.

اقدام بزرگ فرهنگی در شیراز

حسینی بیان کرد: ادبیات دینی و تاریخی ما می گوید که هر زمان فشارها سنگین تر می‌شود، نصرت الهی هم افزون می‌گردد؛ به عبارتی شخصیت‌هایی مثل سید حسن نصرالله که حیاتش مایه افتخار بود شهادتش صد چندان موثر خواهد بود.

وی در ادامه از شهرداری شیراز به سبب بهره برداری از مجموعه فرهنگی سینمایی امین تارخ تشکر کرد و در خصوص حقوق پاکبان‌ها و سبزبان‌‌ها بیان کرد: از ابتدای ماه جدید هم حقوق پاکبان‌ها و هم حقوق سبزبان‌ها به ‌طور دقیق در همان ابتدای ماه پرداخت خواهد شد.

همچنین در جلسه امروز شورا ابراهیم کمالی دشت ارژنی افتتاح پردیس سینمایی امین تارخ را اقدام بزرگ فرهنگی دانست که در مدتی کوتاه به بهره برداری رسید و در بلند مدت ضلع جدیدی در مناسبات فرهنگی شیراز رقم خواهد زد و دراین راستا از شهردار شیراز و معاون عمرانی شهردار تشکر ویژه کرد.  

دستورات جلسه امروز شورای شهر عبارت بودند از پرداخت کمک هزینه شهرداری شیراز(یارانه امحاء پسماند) جهت امحاء پسماند.

رفع ابهام و اعتراض فرمانداری در خصوص مصوبه با موضوع یکپارچه سازی سامانه های اعلام وضعیت آلاینده های هوا و صوت.

لغو مصوبه مورخ ۱۴۰۲/۷/۱۸ در خصوص الزام شهرداری به تدوین آیین نامه ساماندهی و نظارت بر بازارچه های روزانه و هفتگی و محلی درون شهری.

معرفی نماینده شورای اسلامی شهر در هیئت اجرایی و نظارت بر انتخاب نمایندگان بهره برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی. و مورد اخباری (الزام شهرداری شیراز به مشارکت در ساخت بهره برداری از تصفیه خانه شرکت آبفا شهرستان شیراز در غرب صدرا.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان