کد خبر: ۱۶۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می دهد،

مسابقات کشتی استانی در نی ریز

مسابقات کشتی آزاد استانی به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی هیات کشتی شهرستان نی‌ریز یادواره شهیدان نژاد کودکی و زارع برگزارشد.

  به گزارش گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مسابقات کشتی آزاد استان فارس در رده سنی بزرگسال به مناسبت هفته دفاع مقدس با میزبانی هیئت کشتی شهرستان نی‌ریز و یادواره شهیدان نژاد کودکی و زارع برگزار شد.

مسابقات کشتی استانی در نی ریز

عکاس کریم نام‌آور

 مسابقات کشتی آزاد استانی در نی‌ریز در راستای برگزاری دومین همایش ملی ۱۵هزار شهید استان فارس، بین تیم‌های اعزامی از شهرستان‌های، نی‌ریز، فسا، لارستان، فیروزآباد، سروستان، بخش ششده وقره بلاغ فسا روز پنج‌شنبه پنجم مهرماه، در سالن شماره یک استادیوم ورزشی شهرستان نی‌ریز با حضور ۱۰۰ نفر کشتی‌گیر برگزار گردید.

مسابقات کشتی استانی در نی ریز

 در حاشیه این مسابقات با حضور دکتر میری معاون اقتصادی بنیادشهید و امور ایثارگران استان فارس، قطبی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان، سرهنگ کرمی فرماندهی منطقه انتظامی شهرستان از خانواده‌های: شهیدان ورزشکار؛ امرالله نژاد کودکی و محمدرضا زارع و خانواده عباسی" خیر نیکوکار شهرستان نی‌ریز" و همچنین از پیش‌کسوتان ورزش کشتی شهرستان‌های شرق فارس تجلیل به عمل آمد.

 مسابقات مذکور به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهیدان ورزشکار امرالله نژاد کودکی و محمدرضا زارع برگزار گردید.

 نتیجه این مسابقات به شرح زیر است

 تیم نی‌ریز با ۱۹۷ امتیاز مقام اول را کسب کرد.

 تیم لارستان با ۱۲۸ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

 تیم فسا با ۱۱۵ امتیاز مقام سوم تیمی را کسب نمودند.

 قهرمانی تیم کشتی آزاد شهرستان نی‌ریز در این مسابقه با مربیگری و سرپرستی عین‌الله زارع، محمدعلی زارع، محمدجواد زارع همراه بود.

 این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، هیئت کشتی شهرستان نی‌ریز و با حضور پرشور مرم شهرستان همراه بود.

 وضعیت کشتی آزاد در استان فارس

 در این سال‌ها فارس در رشته کُشتی فرنگی موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های بین‌المللی و به‌ویژه در المپیک کسب کرد اما کشتی آزاد این استان مستعد تحت‌الشعاع کُشتی فرنگی قرار گرفت تا بسیاری از استعدادها به هرز بروند.

 امید است با این سری از مسابقات چرخ ورزش کُشتی آزاد فارس که از سال‌های گذشته فراموش شده بود به حرکت درآورد تا این رشته جذاب مغفول مانده در فارس به چرخه رقابت‌ها بازگردد.

 انتهای خبر/ ۲۲۴۲۲۴
 
 

برچسب ها: کشتی ، نی ریز فارس ، ورزشی
نظرات بینندگان