کد خبر: ۱۶۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

شادی مردم شیراز از وعده صادق ۲

تجمع‌ و شادی مردم شیراز درمیدان امام حسین (ع) و تبریک و تشکر بابت پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»؛ در پی پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به جنایت‌ و شرارت‌های اخیر اسرائیل مردم شیراز با تجمع درمیدان امام حسین(ع) به شادی پرداختند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

 از زمان شهادت شهید اسماعیل هنیه در دهم مرداد ۱۴۰۳، رهبر معظم انقلاب وعده انتقام خون آن شهید عزیز را دادند وبیان کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

علی رغم خویشتن‌داری ایران در خونخواهی میهمان، باند جنایتکارصهیونیستی شرارت را به نهایت خود رسانده وجنگ تمام عیاری علیه مردم بی دفاع لبنان آغاز کرد و صدها نفراز مردم بی دفاع لبنان و سید مقاومت سید حسن نصرالله را به شهادت رساند.

این جنایات رژیم صهیونیستی، مردم ایران را که همیشه حق طلب و حامی مظلومین عالم بوده اند را به شدت خشمگین کرد و در روزهای اخیربعد از شهادت سید حسن نصرالله شاهد مطالبه‌گری جدی مردم در خصوص خونخواهی از شهدای مقاومت بودیم.

بعد از آغاز حملات موشکی سپاه درعملیات وعده صادق ۲ شامگاه دهم مهر ماه، شاهد موج شادی مردم از خونخواهی شهدای مقاومت در اقصی نقاط ایران و از جمله شیراز بودیم. 

مردم شیرازدقایقی بعد از آغاز حمله موشکی با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، حزب‌الله و ایران در میدان امام حسین(ع) به شادی پرداختند و از سپاه پاسداران تشکر کردند.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

 

نظرات بینندگان