کد خبر: ۱۶۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

اجلاسیه بزرگ ۲۰۴شهید قیروکارزین

امروز شاهد بشارت‌ها و وعدهٔ الهی هستیم. درایران اسلامی از شروع دوران انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و در فراتر از مرزها و جغرافیای جمهوری اسلامی ایران در محور مقاومت شاهد بشارت‌های الهی بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیرازه: فرمانده سپاه فجر استان فارس در اجلاسیه بزرگ ۲۰۴ شهید آسمانی شهرستان قیر و کار زین با اشاره به وعده‌ای که خداوند در فتح مکه به پیامبر اکرم (ص) عنایت فرمودند که ما تو را پیروزی بخشیدیم اظهار کرد: امروز هم شاهد این بشارت‌ها و وعدهٔ الهی هستیم. درایران اسلامی از شروع دوران انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و در فراتر از مرزها و جغرافیای جمهوری اسلامی ایران در محور مقاومت شاهد بشارت‌های الهی بوده‌ایم.

اجلاسیه بزرگ ۲۰۴ شهید قیروکارزین

 سردار بوعلی گفت: آنجایی که شهید عزیز مجاهد شهید سید حسن نصرالله در نبرد 33روزه فرمودند آن هنگامی که قلب‌ها از شدت ترس و اضطراب از سینه‌ها می‌خواست بیرون بزند، پیام الهی ولی‌امر مسلمین سکینه قلوب ما شد و قلب‌های ما آرام گرفت و به پیروزی امیدوار شدیم و ما شاهد بودیم که فتح و نصرت الهی نصیب جبهه مقاومت شد.

 وی بیان کرد: امشب هم همانند مرحله قبل وعده صادق از هم اکنون شاهد یورش موشکی محور مقاومت از جمله جمهوری اسلامی ایران به سمت رژیم اشغالگر هستیم تا تلافی این همه جنایت و گستاخی گرفته شود و ان‌شاءالله وعده الهی حتمی خواهد بود و محقق خواهد شد.

 فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: آنچه که ما امروز شاهد هستیم فرزندان این ملت و مجاهدین و رزمندگان محور مقاومت و همه فرزندان شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه و میدان دفاع از حریم اسلام هیچ‌وقت ترس و دلهره و اضطراب و تردید به خود راه نداده و در همه عرصه‌ها ثابت کردند که مرد میدان هستند.

 سردار بوعلی افزود: آن روزی که تحلیل‌ها این بود که در طول دفاع مقدس ما نمی‌توانیم این کار را به سرانجام برسانیم. فرزندان این ملت در هشت سال دفاع مقدس روزبه‌روز روبه‌جلو بودند و توانستند توان خود را ارتقا داده و از این کشور دفاع کنند و بعد از هشت سال سربلند از میدان نبرد بیرون آمدند و نترسیدند.

 وی ادامه داد: بعد از آن هم در همه عرصه‌ها در لبنان، در سوریه، در عراق، در یمن، هر جا که نیاز بود فرزندان این ملت به شکل‌ها و انحای مختلف حضور پیدا کردند و سربازان انقلاب اسلامی در تقویت محور مقاومت هیچ‌وقت ترس به دل راه نداده و در میدان محکم ایستادند و پوزهٔ دشمن را به خاک مالیدند. 
 
 سردار بوعلی افزود: یک زمانی عده‌ای با اینکه خبره نظامی و سیاسی بودند می‌گفتند مگر می‌شود با سنگ در مقابل رژیم صهیونیستی تا دندان مسلح ایستاد؟ ولی بر خلاف همه تحلیل‌هایی که می‌شد شاهد بودیم همان کسانی که سنگ در دست داشتند امروز ضمن اینکه به توانمندی لازم برای هدایت صحنه رسیده‌اند، به تجهیزات مورد نیاز هم رسیده‌اند و قریب یک سال است در برابر این دشمن در حال مقاومت و جنگ مستقیم هستند و تنها کاری که دشمن توانسته است انجام بدهد به واسطه قدرت فن آوری فقط بمباران مردم بی‌گناه و بی‌دفاع است.

 وی ابراز کرد: رزمندگان محور مقاومت در لبنان آن زمانی که اصلاً موجودیتی نداشتند و رژیم اشغالگر هر زمان که اراده می‌کرد وارد سرزمین لبنان می‌شد و تا پایتخت پیش می‌رفت و هیچ‌کس جلودار آن نبود. به فرمایش مقام معظم رهبری همین جریان محور مقاومت و حزب‌الله بودند که پای دشمن را قطع کرد. نه‌تنها او را متوقف کرد؛ بلکه او را از بعضی از بخش‌های اشغالی لبنان به عقب راند.
 
 فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به دیگر پیروزی‌های محور مقاومت در برابر داعش در سوریه و عراق و حوثی‌های یمن در برابر کشورهای خائن عربی اظهار کرد: ما بر اساس آیات قرآن به وعده الهی ایمان داریم. ممکن است در این مبارزه با جبهه کفر خساراتی و مشکلاتی ایجاد شود؛ ولی یقین داریم " إن تنصروا ٱلله ینصرۡکمۡ ویثبتۡ أقۡدامکمۡ" و این وعده الهی است.

 سردار بوعلی با بیان اینکه مطمئن هستیم به یاری خداوند همانند پیروزی‌های قبلی، باز هم پیروزی نصیب جبههٔ اسلام خواهد شد گفت: ان‌شاءالله همان‌طوری که مکه فتح شد و دین اسلام از مکه آغاز شد. به یاری خدا مبارزه از سرزمین‌های پیرامون قدس عزیز شروع شده است و به فتح بیت‌المقدس اولین قبلهٔ مسلمانان ختم خواهد شد.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان