کد خبر: ۱۶۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

جامعه عشایری سروستان قدردان سیلی محکم سپاه

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، عشایر عرب و لُرزبان سروستان امروز به مناسبت تبریک عملیات موفق وعده صادق ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمانده بسیج سپاه مقاومت سروستان حسین مباشری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، عشایر عرب و لُرزبان سروستان امروز به مناسبت تبریک عملیات موفق وعده صادق۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمانده بسیج سپاه مقاومت سروستان حسین مباشری دیدار کردند.

در این دیدار حسین مباشری ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان از حضور جامعه عشایری شهرستان در سپاه ناحیه سروستان تشکر و قدردانی به عمل آورد.

جامعه عشایری سروستان قدردان سیلی محکم سپاه

مباشری ضمن اشاره به نقش عشایر در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، در خصوص شخصیت سید حسن نصرالله گفت:

سید حسن نصرالله شخصیتی بود که بدون هیچ هراسی با دشمنان اسلام می‌جنگید و همیشه در حال مبارزه بود و ما هم نباید از دشمنان خود بترسیم چرا که جبهه حق هستیم و ان‌شاءالله پیروزی نهایی با ما است.

وی ضمن تبریک عملیات موفق وعده صادق۲ بیان کرد: دیشب بحمدالله شاهد سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی بودیم و با مدد الهی آنها را در منطقه خار و ذلیل کردیم و باعث خوشحالی مردم کشور و جبهه مقاومت شدیم.

 در ادامه سیروس احمدی به نمایندگی از عشایر مراتب تبریک، تقدیر و تشکر جامعه عشایری سروستان از فرمانده سپاه ناحیه بابت عملیات غرورآفرین وعده صادق۲ عرض نمود و افزود: عشایر غیور همچنان که از اول انقلاب تاکنون پای آرمان‌های امام و شهدا بوده‌اند در ادامه مسیر انقلاب هم محکم‌تر و راسخ‌تر خواهند بود.

در پایان ضمن دعوت جامعه عشایری شهرستان به حضور در اجلاسیه ۲۲۳ شهید سروستان، یاد و خاطره ۱۵ شهید جامعه عشایری شهرستان سروستان گرامی داشته شد.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: سپاه ، سروستان ، نقش عشایر
نظرات بینندگان