کد خبر: ۱۶۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳
کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد:

پایان صبر استراتژیک ایران

بالاخره صبر استراتژیک ایران علی‌رغم همه نیش و کنایه‌های خودی‌ها و تهدیدات مکرر دشمن صهیونیستی و بازوان رسانه آن‌ها به پایان رسید و ما شاهد یک عملیات تمیز نظامی با خسارات بالا بودیم که بنا به دلایل مختلفی نمی‌توان شکی در ضربه مستحکم آن وارد کرد.

  محسن هاشمی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، بیان کرد: این بار انتشار فیلم‌های متعدد اصابت‌های پی‌درپی و آتش‌سوزی‌های زیاد ناشی از پرتابه‌ها در جای‌جای اسرائیل مخابره شده، به‌گونه‌ای که از حجم بالای موشک‌های پرتاب شده و اصابت‌های آن حتی خود رژیم صهیونیستی نیز نتوانست وضعیت را کتمان کند.

پایان صبر استراتژیک ایران

 وی گفت: از سوی دیگر تغییر شیوه بمباران فلسطین و لبنان و حتی سوریه از پایگاه‌های هوایی و موشکی رژیم به پایگاه دریایی و ناوچه‌ها نشان داد که باید ضربه سختی خورده باشند که بعد از یک سال مجبور به این تغییر موضع شده اند.

 محسن هاشمی ادامه داد: از طرف دیگر محدودیت شدید رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و خصوصاً برای کاربران ایرانی و انقلابی و حتی ممنوعیت شدید ارسال تصاویر محل حملات برای شهرک‌نشینان صهیونیسم و تهدید جدی آنان در صورت ارسال هرگونه مستندات خسارات وارده نشان می‌دهد که عمق فاجعه برای اسرائیل بیش از این‌هاست.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: همچنین دستکاری تصاویر ماهواره‌ای و پوشش تصاویر پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی که مورد حمله موشکی قرار گرفته با ابرهای مصنوعی و دیجیتال نشان می‌دهد که این رژیم می‌خواهد واقعیات تلخ را از اذهان عمومی کتمان کند.

 هاشمی گفت: تعداد زیادی از کاربران مطرح شبکه‌های اجتماعی حامی رژیم نیز؛ در یک اقدام عجیب اقدام به توجیه چرایی حجم بالای اصابت‌ها و خسارات ناشی از آن کرده و به‌صورت مضحکی برای جلوگیری از اعتراف به شکست سامانه‌های مختلف پدافندی این اقدام را عامدانه دانسته یا به گفته بی‌بی‌سی ناشی از هوشمندی گنبد آهنین است.

وی تصریح کرد: حال هرچه گذرد نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به دشمن مرحله‌به‌مرحله جدی‌تر جلو رفته و در صورت تکرار شرارت اسرائیل باید در وعده‌های صادق بعدی منتظر سیلی‌های بزرگ‌تر باشد.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان