کد خبر: ۱۶۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳
خطیب جمعه شیراز:

آمریکا شریک جرم جنایات صهیونیست‌ها

آیت‌الله دژکام ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها گفت: جبهه کفر به سرکردگی آمریکا که در شورای امنیت نشسته‌اند، شریک جرم جنایات صهیونیست‌ها هستند و باید بدانند که به زودی پرچم حق به اهتزاز درخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، امروزآیت‌الله لطف‌الله دژکام  نماینده ولی فقیه در استان فارس،۱۳ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه شیراز ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا یعنی فرمان طاغوت نبردن و مطیع ولایتی باشیم که از جانب خداوند برای ما تعیین شده است.

آمریکا شریک جرم جنایات صهیونیست‌ها

لطف‌الله دژکام افزود: امروز در مصلاهای نماز جمعه به رهبر انقلاب اسلامی عرض می‌کنیم که اگر فرمان دهند، حرکت می‌کنیم و تمام سربازان صهیونیست‌ها را نابود می‌کنیم و جهان را از لوث این جنایتکاران پاک خواهیم کرد.

دژکام منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ دشمن را یادآور شد و افزود: خدای متعال برای برخی از نفوذی‌ها و منافقینی که ممکن است هنوز مواضع دشمن را تکرار کنند، می‌فرماید، بنده خدا باشید و فرمان طاغوت نبرید.

وی با اشاره به اقامه نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر معظم انقلاب گفت: امروز خیل عظیم جمعیت به سمت مصلی نماز جمعه تهران حرکت کردند تا خطاب به معظم ‎له بگویند هرچه امر بفرمایند فرمان می‌بریم و مانند گمراهان نیستیم.

آیت‌الله دژکام ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها گفت: جبهه کفر به سرکردگی آمریکا که در شورای امنیت نشسته‌اند، شریک جرم جنایات صهیونیست‌ها هستند و باید بدانند که به زودی پرچم حق به اهتزاز درخواهد آمد.

دژکام تأکید کرد: اگر می‌خواهیم از خدا بترسیم و تقوا داشته باشیم باید از ولی امر مسلمین اطاعت کنیم و اگر به همین یک جمله عمل کنیم، دنیا و آخرت خود را آباد خواهیم کرد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: برای شهادت این بزرگ مرد، تمام دستگاه استکبار به کمک صهیونیست‌ها آمدند و با بمب‌های آمریکایی، بیش از ۸۰ تن بمب برای کشتن شهید سیدحسن نصرالله استفاده کردند که این عظمت سید مقاومت را می‌رساند و نشان می‌دهد که چقدر از مردان راه خدا می‌ترسند.

آیت‌الله دژکام با تأکید بر اینکه امت اسلامی ادامه دهندگان راه شهید نصرالله خواهند بود و هر قطره خون ایشان به هزاران گردان حزب‌الله تبدیل خواهد شد، به عملیات«وعده صادق۲» اشاره کرد و افزود: باید کار سترگ نیروهای مسلح و سپاه را در عملیات وعده صادق2 تحسین کرد، عملیاتی که قدرتمندی، عزم و تصمیم جدی نظام اسلامی را برای دفاع از امت اسلام نشان داد.

دژکام با بیان اینکه باید قدردان افرادی که در راستای امنیت کشور تلاش می‌کنند، باشیم، گفت: بزرگمردانی به میدان آمدند و نشان دادند که همه جای ایران جایگاه موشک‌هایی است که در عرض چند دقیقه می‌تواند تل آویو را نابود کند. چنانچه در عملیات«وعده صادق۲»از شهرهای شیراز، اصفهان و جای جای کشور موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی موشک شلیک شد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن باید بداند با یک شهر و یک مکان طرف نیست و امروز همه ایران اسلامی سنگر مدافعان اسلام و منتظران امام زمان (عج) است، گفت: از هر گوشه ایران می‌تواند حمله‌ای تدارک ببیند که به منافع تمام‌ استکبار به شعاع ۵ هزار کیلومتر حمله کند و این قدرتمندی سربازان امام زمان(عج) را می‌رساند.

آیت‌الله دژکام با ذکر این نکته که مقاومت زحمت و هزینه دارد و ایستادگی در راه خدا نیاز به صبر دارد، خوشحالی مردم مظلوم فلسطین را در عملیات «وعده صادق۲» نیروهای مسلح ایران را یادآور شد و گفت: این اقدام نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قابل تحسین و قدردانی است.

دژکام در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: امنیت داخل کشور و مرزها به عهده فرماندهی انتظامی کشور است؛ نیروهایی که شب و روز نمی‌شناسند و در سال گذشته بیش از ۹۰ شهید برای حفظ امنیت کشور تقدیم کردند.

وی با یادآوری اینکه حفظ ارزش‌ها جزء وظایف نیروی انتظامی است، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که جوانان را بی قید و بند و بی بند و بار کنند و این زحمت به دوش نیروی انتظامی است که جلوی هر فسق، فجور و ضد ارزشی بایستد نه به عنوان صرفاً یک‌ گناه شخصی بلکه به عنوان اینکه این‌ها دارند نوکری بیگانه را می‌کنند و دانسته یا نادانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و جلوی این‌ها باید گرفته شود.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

 

نظرات بینندگان