کد خبر: ۱۶۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان آباده

فرهاد سعدی فرماندار شهرستان آباده : از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۷۰ یادواره به پاس قدردانی و زنده نگه داشتن یاد شهدا در سطح شهرستان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، اجلاسیه شهدای شهرستان آباده روز پنج شنبه ۱۲ مهرماه در محل کانون جوانان سپاه پاسداران، گردان ۱۰۹ قمر بنی هاشم این شهرستان برگزار شد.

برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان آباده

این اجلاسیه با حضور خانواده شهدا و ایثارگران جمعی از مسئولین و مردم شهید پرور این شهرستان و در راستای کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار گردید.

در حاشیه ی این برنامه بزرگترین نمایشگاه دفاع مقدس، غرفه ها و نمایشگاه های اسوه برپا شد. از دیگر برنامه های این اجلاسیه اجرای سرود و مداحی با موضوع شهید مقاومت سید حسن نصرالله بود.

برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان آباده

سرهنگ علی رجبی فرمانده مقاومت بسیج سپاه آباده گفت: اجلاسیه سرداران و ۴۲۰ شهید این شهرستان در راستای کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار و نمایشگاه دفاع مقدس با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با جنگ تحمیلی و داعش و راوی‌گری جوانان در محل برگزاری این اجلاسیه برپاشد.

برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان آباده

در ادامه فرهاد سعدی فرماندار شهرستان آباده افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۷۰ یادواره به پاس قدردانی و زنده نگه داشتن یاد شهدا در سطح شهرستان برگزار شده است.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان